obracím se na vás s dotazem, na který jsem nenašel jednoznačnou odpověď – ani zde ve fóru.
Mám mobilní číslo původně od Vodafonu, nyní přenesené na SIM Odorik.
Toto číslo využívám z 99,9 % pouze "jednosměrně" – při příchozím hovoru je pomocí podmíněného přesměrování automaticky přesměrováno na geografické číslo Odoriku, kde se dále zpracovává (paralelní zvonění / IVR).
SIM tedy ve výsledku vůbec nepotřebuji mít aktivní (hovory se přesměrují a SMS neřeším).
Za SIM „v provozu“ je ale účtován denní poplatek a útratu 30 Kč / 30 dní s největší pravděpodobností nedosáhne (lidé si postupně zvykají volat přímo na geo. číslo).
Proto hledám způsob, jak co nejvíce omezit výdaje "navíc".
Zjistil jsem, že SIM lze uspat, a tím se vyhnout dennímu poplatku, ale potřebuji si upřesnit následující:
1) Jak se SIM chová při uspání? Bude se tvářit jako nedostupná – aktivuje se v takovém případě přesměrování při nedostupnosti?
2) Existuje možnost automatického probuzení a opětovného uspání?Někde ve fóru jsem zaznamenal, že se plánovalo něco jako „automatické probuzení a uspání". Podařilo se to nějak implementovat?
Chápu, že takto „zaparkovaná“ SIM není pro Odorik ideální byznys

U Vodafonu stálo přesměrování na geo. číslo snad 6,50 Kč/min, což je dlouhodobě neudržitelné.
Plán je takový, že SIM bude v tomto "neaktivním" režimu cca rok, než si všichni zvyknou volat přímo na geografické číslo. Pak najde jiné využití a bude použita plnohodnotně.
Pokud vás napadá jiné – lepší – řešení tohoto "problému", sem s ním!
Děkuji za jakékoli zkušenosti nebo tipy