Náměty a připomínky

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
lifdo69
Příspěvky: 157
Registrován: úte 28. kvě 2013 11:55:12
Bydliště: Jižní Morava

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od lifdo69 »

JPT píše:Možná by to chtělo zprovoznit to zasílání novinek na mejl. Zadával jsem v nastavení při registraci na konci minulého roku mejl, na který se mají posílat novinky a zaškrtl "všechny", ale ještě nedošla ani jedna a ani do spamu ne.

Jojo, toto by bylo super.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2716
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Pitomec »

Nešlo by po přihlášení do účtu vidět u SIM karty údaje o PIN1/PIN2 a PUK1/PUK2? Takhle je to pouze na kartičce (a ještě miniaturním písmem).
paty07
Příspěvky: 217
Registrován: úte 27. lis 2012 17:55:22

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od paty07 »

Vir:
Já docela chápu uživatele peekaa. K virtuálovi je jedno vlákno o 50 stránkách. Nově příchozí pak prohlédnou předposlední a poslední stránku, najdou jenom diskusi a info žádné, pak se zbytečně ptají furt dokola na to samé. Nebylo by odvěci, když to zatím není vytrubováno pro širokou veřejnost, udělat na fóru vlákno zamčené jen pro lidi z Odorika, kde by byly všechny informace.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od ViR »

peekaa píše:"Klasický" marketing je snad něco špatně? Je snad špatně dát lidem vědět, že je něco nového, že by mohli něco více ušetřit, případně získat nové zákazníky (a firma více vydělat)? Mě přijde velmi divné, že já jako klient musím hodně pátrat a hledat.
Špatně to není, ale znamená to "dávkovou" práci místo kontinuální a v podstatě to "brzdí pokrok" ;).

Konkrétně u mobilních služeb by to znamenalo, že dnes ještě téměř nikdo nic nebude vědět (a používat), protože Odorik mobilní služby (jako mnoho jiných vylepšení a funkčností) zavádí v postupných krocích. A o těch informuje v sekci Novinky (ve kterých se dá mj. docela dobře hledat).

Při klasickém marketingu by informaci pustil až tehdy, kdy je vše plně funkční a odzkoušené. Vydal tiskové zprávy, udělal tiskovou konferenci, spustil reklamu... A na týden by musel najmout brigádníky, aby zvládl nápor zájemců (případně by stálí zaměstnanci museli nějaký čas pracovat 25 hod. denně a 8 dnů v týdnu ;)).

Takto sice bezpochyby také dojde (patrně někdy tento měsíc), k tomu, že Odorik řekne "teď je vše na 100 % hotové" a připravené pro retail, uvede vše na první stránce svého webu, dá vědět médiím, atd. Ale současní zákazníci, pokud se zajímají, už to vlastně budou brát jako "starou věc", protože jsou v obraze díky průběžným informacím. A o ně již může být ten případný nápor zájemců menší...

A právě proto dnes bez problémů můžeme používat služby jako "veřejní beta testeři", jelikož už prostě "základ funguje" a jen se ladí dílčí věci, jako je třeba portace, jaký a zda bude roaming co kde přesně zobrazit v zákaznickém rozhraní, atd., s čímž jsme prostě srozuměni. A mj. se to dolaďuje i podle reakcí loajálních zákazníků, protože ty jsou vždy "přátelštější" a přínosnější, než případné nespokojené reakce "klientů z ulice", kteří o operátorovi dosud nic nevěděli...
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od ViR »

paty07 píše:Vir: Já docela chápu uživatele peekaa. K virtuálovi je jedno vlákno o 50 stránkách. Nově příchozí pak prohlédnou předposlední a poslední stránku, najdou jenom diskusi a info žádné, pak se zbytečně ptají furt dokola na to samé. Nebylo by odvěci, když to zatím není vytrubováno pro širokou veřejnost, udělat na fóru vlákno zamčené jen pro lidi z Odorika, kde by byly všechny informace.
Tak, to je asi věcí Odoriku, zda považuje za nutné něco zamykat . Já vycházím z toho, že existuje nějaká funkce "hledat" :-). Samozřejmě beru, že ne každý je schopen se správně zeptat tak, aby dostal dostatečně relevantní odpověď...

Ale možná by opravdu nebylo od věci udělat výcuc z toho, co již je funkční a známé, vyvěsit to jako "oznámení" (zůstává to pak na první pozici) a zamknout tak, aby do toho mohli sahat jen moderátoři...
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od ViR »

Pitomec píše:Nešlo by po přihlášení do účtu vidět u SIM karty údaje o PIN1/PIN2 a PUK1/PUK2? Takhle je to pouze na kartičce (a ještě miniaturním písmem).
Pokud to může Odorik sdělit jinou cestou, což asi může, tak bych to raději nevyvěšoval...
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2716
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Pitomec »

Jakou cestou? Jenom na té kartičce? To je málo. Možná jsem moc zmlsaný od VF, kde jsou tyto údaje normální k mání v zákaznickém účtu na webu a žádný problém.
paty07
Příspěvky: 217
Registrován: úte 27. lis 2012 17:55:22

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od paty07 »

ViR píše: Tak, to je asi věcí Odoriku, zda považuje za nutné něco zamykat . Já vycházím z toho, že existuje nějaká funkce "hledat" :-). Samozřejmě beru, že ne každý je schopen se správně zeptat tak, aby dostal dostatečně relevantní odpověď...

Ale možná by opravdu nebylo od věci udělat výcuc z toho, co již je funkční a známé, vyvěsit to jako "oznámení" (zůstává to pak na první pozici) a zamknout tak, aby do toho mohli sahat jen moderátoři...
Asi jsem to napsal blbě, ale přesně tohle jsem myslel. Založit extra vlákno a připíchnout ho nahoru. Napsat, co funguje a co ne.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2716
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Pitomec »

Ještě jeden námět - když má člověk od Odoriku mobilní číslo a jeho CLIP si chce přihodit na nějaké pevné číslo taktéž od Odoriku a oboje je na společném účtu, tak snad není potřeba ověření přes SMS, ne? :)
lifdo69
Příspěvky: 157
Registrován: úte 28. kvě 2013 11:55:12
Bydliště: Jižní Morava

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od lifdo69 »

Pitomec píše:Ještě jeden námět - když má člověk od Odoriku mobilní číslo a jeho CLIP si chce přihodit na nějaké pevné číslo taktéž od Odoriku a oboje je na společném účtu, tak snad není potřeba ověření přes SMS, ne? :)
Ale proč ještě klip? se dá přihlásit na tu linku co je k mobilnímu číslu ne? Co na to Odorik, mám pravdu?
Odpovědět