Dobrý den,
mám zakoupený tento VoIP adaptér z eshopu Odoriku. Zařízení přišlo už nakonfigurované, hned po zapojení se přihlásilo pomocí sip k účtu u Odoriku.
Je zde ale několik nedostatků:
1) Na bezdrátovém telefonu se nezobrazuje číslo volajícího.
Dokud telefon fungoval klasicky u O2, ukazoval buď číslo nebo "Souromě volající". Nyní ukazuje pouze "Příchozí hovor".
2)Telefon zazvoní jen 4x, pak ještě chvíli zobrazuje hlášku "Příchozí hovor" a nakonec zmizí i ta a hovor už nelze přijmout.
3)Nejde volat na čísla Odoriku (91011xyyy ani *xxxyyy)
Lze nějak tyto problémy odstranit?
GrandStream HT286
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: sob 09. úno 2013 12:49:13
- Bydliště: Zruč nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: GrandStream HT286
Každý by měl ručit za svou práci! Tak to reklamujte, ať to nastaví (lze i na dálku), aby to bylo OK! Já být od Odoriku a zodpovědný za to, tak k Vám jedu i v sobotu, respektive okamžitě to řeším a velkoryse - k plné spokojenosti Vaší i těch budoucích....
Jen takovým způsobem lze získat a hlavně udržet důvěru zákazníků!!!
Jen takovým způsobem lze získat a hlavně udržet důvěru zákazníků!!!
Re: GrandStream HT286
Samozřejmě máte pravdu. Nicméně, některé (nebo žádná) z "chyb" nemusí být na straně Odoriku, neb problém může být ve spolupráci telefonu a adaptéru, nebo i jen v telefonu (O jaký typ se jedná?).Kabek píše:Každý by měl ručit za svou práci! Tak to reklamujte, ať to nastaví (lze i na dálku), aby to bylo OK! Já být od Odoriku a zodpovědný za to, tak k Vám jedu i v sobotu, respektive okamžitě to řeším a velkoryse - k plné spokojenosti Vaší i těch budoucích....Jen takovým způsobem lze získat a hlavně udržet důvěru zákazníků!!!
Pokud například brána posílá CLIP jako ETSI DTMF (český standard) ale telefon očekává třeba ETSI FSK (užívá se v O2 při přenosu SMS na pevné), je to problém a nerozumí si. A to ani omylem . Pokud je telefon trošku "inteligentní", a přímo na něm lze nastavit např. blokování některých směrů (typicky audiotex, začínající na 9), můžete se nedovolat na VoIP čísla. Existovaly také telefony, u nichž * aktivuje nějakou vnitřní funkci, takže může být problém s odoričími interními čísly.
A to "zazvonění jen 4x" mi přijde, jako nějaká časově podmíněná funkce, nastavitelná uživatelsky na ústředně. Ale samozřejmě se mohu mýlit.
Co je jisté, to je, že brána jako taková se velmi často bez telefonu, s nímž má spolupracovat, nenechá 100% nastavit. Ale dá se nastavit pro "standardní použití", což Odorik dělá.
Takže se musí řešit nikoli "nastavení brány" ale spolupráce a nastavení výsledné sestavy. A samozřejmě to musí dělat někdo, kdo tomu rozumí, protože normální uživatel to jen těžko zvládne. Není to ani chyba toho uživatele, ale ani chyba dodavatele jednoho dílu z té sestavy. (Prostě je to obdobné tomu, že dodavatel Audi nemůže za to, že na něj nejdou použít naprosto bezvadné pneumatiky z Volva )
Re: GrandStream HT286
Nastavení toho zařízení (které jsem mimochodem v e-shopu Odoriku vůbec nenašel) bylo součástí prodejní ceny?Kabek píše:Každý by měl ručit za svou práci! Tak to reklamujte, ať to nastaví (lze i na dálku), aby to bylo OK! Já být od Odoriku a zodpovědný za to, tak k Vám jedu i v sobotu, respektive okamžitě to řeším a velkoryse - k plné spokojenosti Vaší i těch budoucích....
Jen takovým způsobem lze získat a hlavně udržet důvěru zákazníků!!!
Re: GrandStream HT286
Ano, pan ViR má v zásadě pravdu. "se musí řešit nikoli "nastavení brány" ale spolupráce a nastavení výsledné sestavy" - to je ale stále na tom, kdo své služby nabízí, aby ze zákazníka mnohdy třeba i krkolomně získal doplňující informace nebo ho na to upozornil, že mu to sice nastavil, ale s výhradou....
Tak i tak, je třeba to řešit u zdroje, s prodejcem a poskytovatelem služby (tím, kdo to konfiguroval). Zde na fóru si o tom můžeme hezky psát, ale pro uživatele, který je zřejmě z jiného oboru, to je o ničem.... Myslím, že mu naše úvahy a rady asi moc nepomohou. Rád bych se pletl.
Co bychom mohli pro dotyčného udělat je, že mu nabídneme vlastní pomoc. Ať zde napíše, ze kterého je města (vesnice), a pak se může někdo nabídnout.
Tak i tak, je třeba to řešit u zdroje, s prodejcem a poskytovatelem služby (tím, kdo to konfiguroval). Zde na fóru si o tom můžeme hezky psát, ale pro uživatele, který je zřejmě z jiného oboru, to je o ničem.... Myslím, že mu naše úvahy a rady asi moc nepomohou. Rád bych se pletl.
Co bychom mohli pro dotyčného udělat je, že mu nabídneme vlastní pomoc. Ať zde napíše, ze kterého je města (vesnice), a pak se může někdo nabídnout.
Re: GrandStream HT286
Řešíme na dálku. V e-shopu už není, byl to poslední kus (ne nijak vadný nebo vyřazený). Nejspíš byla chyba v provisioningu, tak ho nastavujeme na dálku ručně.