a tabulka pridelenych linek se tak posunula nahoru primo pod nadpis " Máte k dispozici následující linky ". Mohl bych tedy vedet, proc jste toto textove pole smazali ? A nebo uz neplati informace, ze na kazde cislo v siti mohu volat mezi nimi zdarma ?Na každé číslo v síti si můžete připojit jiný SIP/IAX telefon a můžete si též volat mezi nimi zdarma.
Čísla v síti se vytáčí vždy s hvězdičkou na začátku (tedy např.*300444).
Každé číslo v síti (linka) může mít vlastní příchozí veřejné telefonní číslo, které je ale možné směrovat libovolně - tedy i na jinou linku, skype, jiné telefonní číslo atd. Možné je i
paralelní vyzvánění až na třech linkách.
Kam zmizelo textové pole v účtu ODORIK ?
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: sob 17. srp 2013 17:55:21
Kam zmizelo textové pole v účtu ODORIK ?
Zdravicko,vsiml jsem si, ze po prihlaseni do uctu Odorik v sekci " Linky" zmizelo pod nadpisem " Máte k dispozici následující linky " toto textové pole
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8561
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam zmizelo textové pole v účtu ODORIK ?
Nic se nemění. Méně přehlednějšího textu může být někdy více informativní.
To, že můžete ke každé lince připojit SIP/IAX telefon, předpokládám, že je většinou zřejmé.
Pokud ne, tak po kliknutí na číslo linky to zřejmé bude.
Větu o tom, že v síti se dá volat s přidáním hvězdičky před číslo v síti, jsem posunul dolů.
Je to důležitá informace.
To, že můžete ke každé lince připojit SIP/IAX telefon, předpokládám, že je většinou zřejmé.
Pokud ne, tak po kliknutí na číslo linky to zřejmé bude.
Větu o tom, že v síti se dá volat s přidáním hvězdičky před číslo v síti, jsem posunul dolů.
Je to důležitá informace.
Že je volání v síti zdarma, také považuji za jasné, a kdo je na pochybách může si to ověřit v cenové kalkulačce.Kromě veřejných telefonních čísel můžete vytáčet čísla v síti s hvězdičkou na začátku. Tedy např. *300116