Mám to chápat tak, že Tesco něco špatně poskytne (třeba špatně naúčtuje hovor) a já utřu nos, protože není povinen hradit škodu?9.1. Výjimky z odpovědnosti: Tesco Mobile není povinen hradit Účastníkovi, popř. Uživateli, náhradu skutečné škody ani ušlého zisku, které vzniknou v důsledku:
a) omezení, přerušení, neposkytnutí či vadného poskytnutí Služby,
b) překročení kapacitní meze, poruchy, opravy nebo údržby Sítě či její části, popř. povahou použité technologie,
c) změny Smlouvy jinou než písemnou formou,
d) ztráty, odcizení, vyzrazení nebo zneužití přístupových kódů, Identifikačních klíčů, PIN, PUK a všech dalších kódů, které má Účastník povinnost chránit před ztrátou, odcizením, vyzrazením a zneužitím (dále jen „Kódy“).
mobil.cz a bleskmobil.cz - léto 2013
Re: mobil.cz a bleskmobil.cz - léto 2013
Trochu oživíme téma. Co říkáte na podmínky Tesca? Zarazil mě bod 9.1 a)
Re: mobil.cz a bleskmobil.cz - léto 2013
Jako že by měl operátor poruchu a já bych nedojednal přes telefon kontrakt za miliardu a on by mi musel uhradit škodu a ušlý zisk ?
Myslím, že většinou všichni mají v podmínkách, že za nic neručí. Možná jen za něco co se týká HW, jako že nainstalovaný HW od poskytovatele v prostorách zákazníka způsobí požár atp.
Myslím, že většinou všichni mají v podmínkách, že za nic neručí. Možná jen za něco co se týká HW, jako že nainstalovaný HW od poskytovatele v prostorách zákazníka způsobí požár atp.
Re: mobil.cz a bleskmobil.cz - léto 2013
Ne měl jsem na mysli špatně naúčtované služby, proto říkám, že jsem to asi špatně pochopil.
Re: mobil.cz a bleskmobil.cz - léto 2013
Já jsem si zas nevšiml toho pod tou citací...
Na špatně naúčtovaný hovor se myslím vztahuje odstavec s reklamacema, který tam snad taky mají.
Na špatně naúčtovaný hovor se myslím vztahuje odstavec s reklamacema, který tam snad taky mají.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8177
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: mobil.cz a bleskmobil.cz - léto 2013
Ano to máme taky. Kdyby měl O2 půldenní výpadek a vy jste kvůli tomu prokazatelně jako třeba taxikář přišel o zakázky, tak Vám žádnou škodu neuhradí. Nikdy jsem ale neslyšel, že by někomu takto něco kompenzoval.
A několikahodinové výpadky třeba Vodafone opravdu míval. Často i tak, že nám to lidi hlásili jako poruchu u nás, ale ve skutečnosti byla např. opravdu u Vodafonu.
Špatně naúčtovaný nějaký hovor je něco jiného, tam se to vrací.
A několikahodinové výpadky třeba Vodafone opravdu míval. Často i tak, že nám to lidi hlásili jako poruchu u nás, ale ve skutečnosti byla např. opravdu u Vodafonu.
Špatně naúčtovaný nějaký hovor je něco jiného, tam se to vrací.