chtěla jsem se Vás něco zeptat. Nabízíte levné volání za 1,59 Kč, ale o své klienty se moc nezajímate. Když člověk něco potřebuje s nastavením chytrého mobilu tak ho odkazujete na různé odkazy a nastavení a ani to né vždy pomáha. Ja se Vám divím.
CHCETE PŘEDCI ABY LIDI VOLALI S VÁMI - A - VYUŽÍVALI VAŠÍCH SLUŽEB.
Dobře, ale tak im pomozte a dejte im tá nastavení zda už na ANDROID, IPHONE ČI WINDOWS MOBILE a jiné systémy jako na tácu. Já vím, že to zní možná divně, ale dnes je velká konkurence a už dnes lidi volají za 700 až 1400 Kč měsíčně a neomezeně. Pokud si chcete zákazníky udržet či nalákat nové musíte se o ně starat jinak skrachujete jako Ufon například.
To předci néjde jenom cpát všechno na symbian či android (nic proti), ale myslete také i na ostatní uživatele. Technologie vývoje u mobilů jde hodně rychle dopředu, ale na ostatní systémy nějak kašlete, nezdá se Vám. Když člověk volá na Vaši ODORIK linku tak buď to veme nějaký Rusák s ruským přízvukem nebo tam slovensky mluví nějaké Slověny. A když se člověk zeptá na pomoc tak p.r.d. o tom vědí. Já nechápu tuhle dobu, každý chcete jenom rychle vydělat a koukate jenom na své zisky, ale zákazníky máte u zadní části lidského těla.
Co takhle tady hodit doslovné návody a ne klikačky a samo študírny pro nastavení Vaších služeb ODORIKA pro WINDOWS MOBILE, IPHONE a jiné systémy???
Hezký den.
