U odchozích hovorů je třeba možné definovat čisla či prefixy které chci/nechci nahrávat apod. Logicky hovory majitele, ředitele firmy nikdy nahrávány být nemajíutx píše:Nebylo by vhodné řešit to předem a pozitivním způsobem? Zaměstnanec by podepsal, že souhlasí s nahráváním hovorů. Pokud by chtěl vést z pracovního telefonu soukromý hovor, vytočil by číslo s nějakým prefixem (opak *086*). Tím by se zabránilo nahrání hovoru, a zaměstnavatel by případně takové hovory zaměstnanci naúčtoval. Spokojeni by byli (vzhledem k ceně odchozích hovorů u Odorika) všichni. (Jak podobně řešit příchozí hovory mne nenapadá.)

Teď už se pomalu začínají řešit IVR na hlasový úrovni, tj. do automatu řekneš faktura a přepojí Tě to na fakturační oddělení apod. Tzn. řekneš před přepojením nenahrávej a systém by nenahrával. Pro angličtinu to není vůbec žádný problém jsou na to dokonce i moduly provázané s Asteriskem pro CSY je to samozřejmě jako všechno....složitějši

Nakonec to, ale ve firmách dopadá tak, že se podepíše papír, kde zaměstnanec souhlasí, že hovory budou nahrávány a pokud se mu to nelíbí má smůlu a můžu jít jinam.