Zdravím
Chtěl jsem se zeptat jestli se u odoriku neplánuje takzvaná Modrá linka - 810, 844 prý jsou u Modré linky jsou náklady rozděleny mezi volaného a volajícího. Což by se docela hodilo pokud by to nebyli vysoké částky.
Děkuji
Modrá linka ?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrá linka ?
Osobně věřím, že barevné linky (kromě zelených) nemá smysl nabízet, protože nejsou výhodné ani pro voleného ani pro volajícího a celkově se prostě zaplatí mobilním operátorům více.
Další problém je, že si lidi často pletou tyto barevné linky se zelenýma. Též se výrazně liší různé ceny různých barevných linek a zákazníci mají problém poznat aktuální cenu. Takže zákazník vlastně netuší kolik bude za hovor platit, a i když s ním náklady "sdílíte" on to netuší a neocení. Tato nejistota výrazně odrazuje od volání. Nakonec na tom nejste jako podnikatel vůbec lépe v porovnán s pevnou linkou. Náklady na pořízení ale máte stejné jako za osmistovku.
Možná se situace trochu změnila od doby kdy jsem se o to naposledy zajímal, pokud máte nějaké konkrétní údaje, budu rád pokud se podělíte. Nabízet barevné linky není technický problém.
Pokud je zelená linka 800 pro vaše podnikání příliš nákladná, je možné na oné osmistovce zákazníky jen pozdravit a sbírat požadavky na zpětné zavolání. Jakmile bude volný operátor, zavolá jim zpět.
Myslím že je to sice nezvyk, ve zkutečnosti je to ale velmi pohodlné pro obě strany a ušetří se velké peníze. Zvýší se také efektivita práce lidí co vyřizují telefonáty a zákazník nemusí čekat na lince.
Pokud ivestujete měsíčně větší částky do reklamy (zvýší se efektivita reklamy), nebo je nezbytné, aby si zákazník číslo snadno pamatoval, tak se vám osmistovka určitě vyplatí.
Volné osmistovky, které jsou okamžitě k použití jsou zde : http://www.odorik.cz/w/zelena_linka_800
V systému je s nimi zacházeno totožně jako s geografickýma nebo nomadickými čísly.
Nejlevnější možnost je si pořídit nějaké hezké geografické číslo a jako alternativu nabízet mobilní telefon.
Další problém je, že si lidi často pletou tyto barevné linky se zelenýma. Též se výrazně liší různé ceny různých barevných linek a zákazníci mají problém poznat aktuální cenu. Takže zákazník vlastně netuší kolik bude za hovor platit, a i když s ním náklady "sdílíte" on to netuší a neocení. Tato nejistota výrazně odrazuje od volání. Nakonec na tom nejste jako podnikatel vůbec lépe v porovnán s pevnou linkou. Náklady na pořízení ale máte stejné jako za osmistovku.
Možná se situace trochu změnila od doby kdy jsem se o to naposledy zajímal, pokud máte nějaké konkrétní údaje, budu rád pokud se podělíte. Nabízet barevné linky není technický problém.
Pokud je zelená linka 800 pro vaše podnikání příliš nákladná, je možné na oné osmistovce zákazníky jen pozdravit a sbírat požadavky na zpětné zavolání. Jakmile bude volný operátor, zavolá jim zpět.
Myslím že je to sice nezvyk, ve zkutečnosti je to ale velmi pohodlné pro obě strany a ušetří se velké peníze. Zvýší se také efektivita práce lidí co vyřizují telefonáty a zákazník nemusí čekat na lince.
Pokud ivestujete měsíčně větší částky do reklamy (zvýší se efektivita reklamy), nebo je nezbytné, aby si zákazník číslo snadno pamatoval, tak se vám osmistovka určitě vyplatí.
Volné osmistovky, které jsou okamžitě k použití jsou zde : http://www.odorik.cz/w/zelena_linka_800
V systému je s nimi zacházeno totožně jako s geografickýma nebo nomadickými čísly.
Nejlevnější možnost je si pořídit nějaké hezké geografické číslo a jako alternativu nabízet mobilní telefon.
Re: Modrá linka ?
Barevná (hlavně bílá) linka má nepochybně smysl třeba u nějaké technické podpory, která ovšem nevychází přímo z nutnosti podnikatele to svým zákazníkům poskytovat. Typicky prodejce satelitů bude na této lince radit lidem, jak si mají ladit satelitní přijímače v případě nějaké technické změny u provozovatele vysílání (CS Link, Skylink). Pokud by jim radil na lince 800, tak tam bude volat každej otrava, kterej zrovna nemá co dělat. A v případě čísla geografickýho/nomadickýho/mobilního jde zase o výběr toho opravdu hezkýho, což může být problém.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrá linka ?
S otravama je to fakt někdy těžký. Takoví lidi co nejsou ochotni ani 5 minut věnovat tomu, aby si tu informaci zkusili najít sami je to těžký. A nebo pořád dokola něco pletou a volají a ptají se. Ale aspoň u nás jich zase není až tolik.
Nechat vydělat mobilního operátora (hlavně) je možné řešení, ale nevýhoda je, že to zákazník částečně "přičte k celkové ceně produktu". A např. doporučit to stejné známému si může rozmyslet.
Hodně situací se dá řešit tak, že se udělá dobrý návod na wiki, nebo na webu, popřípadě youtube filmeček a zákazníkovi, který se ptá něco obvyklého (pokud má internet) navrhnu, že mu pošlu jako sms webový odkaz přesně na ten návod, který mu s jeho problémem pomůže. Pokud je to něco krátkého, dá se návod poslat i v delší sms zprávě.
To, že nemusí procházet všechny možné návody a rázem ví co si má přečíst mu hrozně moc pomůže a i člověk, který je netrpělivý se návodu bude věnovat.
I když se zákazník často na něčem dalším zasekne a znovu zavolá, už je minimálně částečně obeznámen s problémem a je možné ho mnohem rychleji nasměrovat dále. Často zákazníci potřebují jen nasměrovat, ne vést za ručičku.
Pokud je ale hlavní cílová skupina nějaká movitější firemní klientela, bílá linka zákazníky neodradí ani nepopudí a otravy přitom spolehlivě zapudí. Takže svůj význam to má. Nicméně často firmy mají barevné linky spíše z arogance, než že by to něčemu pomohlo.
Pokud potřebujete nějaké hezčí geografické číslo, můžeme vám nějaké nabídnout. Nicméně je třeba počítat s jednorázovou cenou až několik tisíc korun. Nechceme si zbytečně rozbíjet hezké rozsahy a pokud to myslíte s podnikáním vážně, je to pořád relativně laciné.
Nechat vydělat mobilního operátora (hlavně) je možné řešení, ale nevýhoda je, že to zákazník částečně "přičte k celkové ceně produktu". A např. doporučit to stejné známému si může rozmyslet.
Hodně situací se dá řešit tak, že se udělá dobrý návod na wiki, nebo na webu, popřípadě youtube filmeček a zákazníkovi, který se ptá něco obvyklého (pokud má internet) navrhnu, že mu pošlu jako sms webový odkaz přesně na ten návod, který mu s jeho problémem pomůže. Pokud je to něco krátkého, dá se návod poslat i v delší sms zprávě.
To, že nemusí procházet všechny možné návody a rázem ví co si má přečíst mu hrozně moc pomůže a i člověk, který je netrpělivý se návodu bude věnovat.
I když se zákazník často na něčem dalším zasekne a znovu zavolá, už je minimálně částečně obeznámen s problémem a je možné ho mnohem rychleji nasměrovat dále. Často zákazníci potřebují jen nasměrovat, ne vést za ručičku.
Pokud je ale hlavní cílová skupina nějaká movitější firemní klientela, bílá linka zákazníky neodradí ani nepopudí a otravy přitom spolehlivě zapudí. Takže svůj význam to má. Nicméně často firmy mají barevné linky spíše z arogance, než že by to něčemu pomohlo.
Pokud potřebujete nějaké hezčí geografické číslo, můžeme vám nějaké nabídnout. Nicméně je třeba počítat s jednorázovou cenou až několik tisíc korun. Nechceme si zbytečně rozbíjet hezké rozsahy a pokud to myslíte s podnikáním vážně, je to pořád relativně laciné.
Re: Modrá linka ?
I ja jako zakaznik modre linky odmitam,prave proto,ze hovor byva drazsi,a neuplatnuji se na nich volne jednotky a ruzne slevy a balicky. Do banky,mLinka mBank,volam zasadne pres jeji pevne cislo 246017777,kde o vikendu v ramci O2Pokecu na vikend se hovor neuctuje,zatimco na 844 bych ho bez ohledu na zmineny balicek platil v plne vysi.
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř 10. říj 2012 17:02:51
Re: Modrá linka ?
Jen oživuji toto téma, jelikož budu příští týden muset volat na linku 844. A použiji k tomu Odorik, protože mě to výjde levněji. Zajímalo by mě, jak to Odorik dokáže nabízet za 0,5Kč/min. (prakticky klasicky jako pevnou). Jak tomu rozumět, když jiní operátoři nabízí cca 3-6Kč. Je to tak, že nákupní cena je jako pro volání na pevnou a zbytek několik korun je výdělek opa?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrá linka ?
Na barevných linkách jsou velké marže.tom_speedy píše:Jen oživuji toto téma, jelikož budu příští týden muset volat na linku 844. A použiji k tomu Odorik, protože mě to výjde levněji. Zajímalo by mě, jak to Odorik dokáže nabízet za 0,5Kč/min. (prakticky klasicky jako pevnou). Jak tomu rozumět, když jiní operátoři nabízí cca 3-6Kč. Je to tak, že nákupní cena je jako pro volání na pevnou a zbytek několik korun je výdělek opa?
Re: Modrá linka ?
Když jsou tam tedy takové marže bylo by možné dostávat z provozované bílé linky nějaký podíl z příchozích hovorů?
Re: Modrá linka ?
To dostane tak leda O2 nebo kdo to primárně provozuje...