Každý den v noci se vyhodnocuje útrata za posledních 30 kalendářních dnů. Pokud je útrata 100 Kč a více, poplatek se nestrhne, pokud je útrata menší, poplatek se strhne. Může se tedy stát, že jeden den se nestrhne a další ano, protože další den se posuzuje jiných 30 dní.Miroslav píše:Dobrý den,procházel jsem si poplatek za sim,a zjistil jsem že ve výpisu onen poplatek není stržen třeba jen jeden den,dále pak 3dny, aj.Kde je zádrhel?
Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
V tom případě bych se vážně přimlouval za to mít ve Statistice hovorů i možnost Období posledních 30 dnů, abych si nemusel dávat vlastní a nastavovat si posledních 30 dnů ručně.xsouku04 píše:Každý den v noci se vyhodnocuje útrata za posledních 30 kalendářních dnů. Pokud je útrata 100 Kč a více, poplatek se nestrhne, pokud je útrata menší, poplatek se strhne. Může se tedy stát, že jeden den se nestrhne a další ano, protože další den se posuzuje jiných 30 dní.Miroslav píše:Dobrý den,procházel jsem si poplatek za sim,a zjistil jsem že ve výpisu onen poplatek není stržen třeba jen jeden den,dále pak 3dny, aj.Kde je zádrhel?
Představoval jsem si to tak, že na konci měsíce se podívám na útratu, a když bude o něco menší než 100 Kč, tak to do té 100 Kč provolám, a neplatil bych 21 Kč za 30 aktivních dní. Kdybych to chtěl dělat v systému, který je zaveden, tak bych kontrolu útraty musel dělat každý den večer.
A další: když tam např. teď mám útratu posledních 14 dní cca 90 Kč, tak se mi denně strhává denní poplatek za SIM kartu. Kdybych se chtěl dostat na útratu vyšší než 100 Kč a neplatit tak denní poplatek, tak bych musel zvýšit denní útratu o 10 Kč, výsledek by se ale dostavil při stejné útratě 90 Kč až za 30 dní. Anebo jednorázově "utratit" 300 Kč, tím bych se dostal na průměr za posledních 30 dnů vyšší než 100 Kč.
V tomto zavedeném systému se těžko "uhlídá" útrata vyšší než 100 Kč za posledních 30 dní.
Samozřejmě je ale lepší raději zaplatit poplatek 0,70 Kč/den, než zvýšit útratu každý den o 10 Kč
Je také pravda, že systém, který je teď nastavený, je spravedlivější.
Přesto bych se přimlouval za možnost zobrazení ve statistice hovorů období za posledních 30 dní.
Děkuji za přečtení.
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Ponekud si protirecite, zejmena Vas 2. odstavec - takto to nefunguje, nikdy se nestrhne 21 Kc zaraz, ale vzdy se vyhodnocuje 30 dni dozadu a strhne se 0,70 nebo nic.
Utrata za poslednich 30 dni je napsana v Pruvodce nastavenim -> vybrat linku -> vlastni tel cislo -> vlastni tel cislo. Tam mate napsano " Utrata za poslednich 30 dni je X, poplatek bude/nebude strzen"
Jinak prijde mi docela usmevne ztracet timto cas, kvuli 70 halirum
Navic pokud jeden den provolate napr. 50 Kc, vznikne vam tam docela skok, takze pokud se udrzujete s utratou tesne nad 100,- za 30 dni vam dobehne tento skok a naraz mate strzen poplatek. Budete umele nekam volat, abyste se dostal rychle nad 100,- ?
Ja osobne bych se na to vyprd
Utrata za poslednich 30 dni je napsana v Pruvodce nastavenim -> vybrat linku -> vlastni tel cislo -> vlastni tel cislo. Tam mate napsano " Utrata za poslednich 30 dni je X, poplatek bude/nebude strzen"
Jinak prijde mi docela usmevne ztracet timto cas, kvuli 70 halirum
Navic pokud jeden den provolate napr. 50 Kc, vznikne vam tam docela skok, takze pokud se udrzujete s utratou tesne nad 100,- za 30 dni vam dobehne tento skok a naraz mate strzen poplatek. Budete umele nekam volat, abyste se dostal rychle nad 100,- ?
Ja osobne bych se na to vyprd
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
[quote="xsouku04"][quote="Miroslav"]Dobrý den,procházel jsem si poplatek za sim,a zjistil jsem že ve výpisu onen poplatek není stržen třeba jen jeden den,dále pak 3dny, aj.Kde je zádrhel?[/quote]
Každý den v noci se vyhodnocuje útrata za posledních 30 kalendářních dnů. Pokud je útrata 100 Kč a více, poplatek se nestrhne, pokud je útrata menší, poplatek se strhne. Může se tedy stát, že jeden den se nestrhne a další ano, protože další den se posuzuje jiných 30 dní.[/quote]
Myslite, ze je fajn, kdyz mam utratu 2800-3200,-/za poslednich 365 dni a strhava se 0,7 Kc/den?
Každý den v noci se vyhodnocuje útrata za posledních 30 kalendářních dnů. Pokud je útrata 100 Kč a více, poplatek se nestrhne, pokud je útrata menší, poplatek se strhne. Může se tedy stát, že jeden den se nestrhne a další ano, protože další den se posuzuje jiných 30 dní.[/quote]
Myslite, ze je fajn, kdyz mam utratu 2800-3200,-/za poslednich 365 dni a strhava se 0,7 Kc/den?
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Pokud se posuzuje posledních 30 dní, tak je všechno v pořádku. A kdo s tím má problém, tak přece nemusel do smluvního vztahu s Odorikem vstupovat, tam byl tento poplatek od samotného počátku, tj. každý o něm věděl ještě před uzavřením smlouvy.
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Souhlasím s Pitomcem, poplatek je "transparentně komunikovaný" (jak se teď hezky česky říká) od počátku a neměl by byt pro nikoho překvapením. Stejně tak se nejedná o nějakou obrovskou částku, kterou by člověk vzhledem k realizovaným úsporám/případně zinem provolaným částkám (i když nejsou nijak závratné) u Odorika musel nějak zásadně řešit.
I když je poplatek v zásadě fér (není to zřejmě výmysl Odorika, ale T-M a Odorik nechce dotovat nevyužité SIM karty z příjmů aktivních zákazníků), protože je pravděpodobně pouze přefakturovávaný, možná bych měl návrh na drobné zlepšení, co třeba kontrolu provádět na průměrnou měsíční útratu za delší časové období, např. 3 měsíce?
I když je poplatek v zásadě fér (není to zřejmě výmysl Odorika, ale T-M a Odorik nechce dotovat nevyužité SIM karty z příjmů aktivních zákazníků), protože je pravděpodobně pouze přefakturovávaný, možná bych měl návrh na drobné zlepšení, co třeba kontrolu provádět na průměrnou měsíční útratu za delší časové období, např. 3 měsíce?
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Nebyl nahodou duvod zavadeni denniho poplatku ten, ze NEAKTIVNI karty se musi platit?
Karta co utrati 3K za rok, podle me neaktvni neni a vydelala Odoriku dostatek.
Zákazníky, kteří produkují vyšší zisk oproti těm, co produkují zisku méně zvýhodňujeme.
Minimálně nastavujeme pravidla, tak aby neměli důvod se cítit znevýhodněni.
O peníze asi nejde, kolik asi ztratí? Max. 100-200 za rok= 3-7% útraty navíc?
Člověka to asi spíš jen naštve.
Karta co utrati 3K za rok, podle me neaktvni neni a vydelala Odoriku dostatek.
Zákazníky, kteří produkují vyšší zisk oproti těm, co produkují zisku méně zvýhodňujeme.
Minimálně nastavujeme pravidla, tak aby neměli důvod se cítit znevýhodněni.
O peníze asi nejde, kolik asi ztratí? Max. 100-200 za rok= 3-7% útraty navíc?
Člověka to asi spíš jen naštve.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Na druhou stranu, pravidlo podle kterého se určuje, zda-li poplatek platit nebo nikoli, musí být jednoduché, aby bylo možné to zkontrolovat a podezřívaví v tom nemohli hledat nějakou kulišárnu.Aleš5 píše:Nebyl nahodou duvod zavadeni denniho poplatku ten, ze NEAKTIVNI karty se musi platit?
Karta co utrati 3K za rok, podle me neaktvni neni a vydelala Odoriku dostatek.
Zákazníky, kteří produkují vyšší zisk oproti těm, co produkují zisku méně zvýhodňujeme.
Minimálně nastavujeme pravidla, tak aby neměli důvod se cítit znevýhodněni.
O peníze asi nejde, kolik asi ztratí? Max. 100-200 za rok= 3-7% útraty navíc?
Člověka to asi spíš jen naštve.
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
[quote="xsouku04"][quote="Aleš5"]Nebyl nahodou duvod zavadeni denniho poplatku ten, ze NEAKTIVNI karty se musi platit?
Karta co utrati 3K za rok, podle me neaktvni neni a vydelala Odoriku dostatek.
Zákazníky, kteří produkují vyšší zisk oproti těm, co produkují zisku méně zvýhodňujeme.
Minimálně nastavujeme pravidla, tak aby neměli důvod se cítit znevýhodněni.
O peníze asi nejde, kolik asi ztratí? Max. 100-200 za rok= 3-7% útraty navíc?
Člověka to asi spíš jen naštve.[/quote]
Na druhou stranu, pravidlo podle kterého se určuje, zda-li poplatek platit nebo nikoli, musí být jednoduché, aby bylo možné to zkontrolovat a podezřívaví v tom nemohli hledat nějakou kulišárnu.[/quote]
Jednoduché být může, jste schopni implementovat radio přes hovor a ne jednu 2 podmínky podmínku nad db a přidat jeden sloupec?
Člověk není automat, aby volal jen protože je konec měsíce - žádné měsíční účtování zde neexistuje.
Proč to není třeba volitelně 30/100,-(check denně za 0,7) a 100/500,-(kontrola týdně za posledních 100 dnů za 5,-)?
Částky nejsou úmyslně lineární, abyste netratili.
Karta co utrati 3K za rok, podle me neaktvni neni a vydelala Odoriku dostatek.
Zákazníky, kteří produkují vyšší zisk oproti těm, co produkují zisku méně zvýhodňujeme.
Minimálně nastavujeme pravidla, tak aby neměli důvod se cítit znevýhodněni.
O peníze asi nejde, kolik asi ztratí? Max. 100-200 za rok= 3-7% útraty navíc?
Člověka to asi spíš jen naštve.[/quote]
Na druhou stranu, pravidlo podle kterého se určuje, zda-li poplatek platit nebo nikoli, musí být jednoduché, aby bylo možné to zkontrolovat a podezřívaví v tom nemohli hledat nějakou kulišárnu.[/quote]
Jednoduché být může, jste schopni implementovat radio přes hovor a ne jednu 2 podmínky podmínku nad db a přidat jeden sloupec?
Člověk není automat, aby volal jen protože je konec měsíce - žádné měsíční účtování zde neexistuje.
Proč to není třeba volitelně 30/100,-(check denně za 0,7) a 100/500,-(kontrola týdně za posledních 100 dnů za 5,-)?
Částky nejsou úmyslně lineární, abyste netratili.
Re: Podmíněné zrušení poplatků za aktivní SIM
Možná by bylo zajímavé vědět, kolik takových případů (tj. že někdo jednorázově protočí kolem 3000 za hovor a pak dlouho nic) v reálu je, tudíž jestli se opravdu jedná o tak velký problém, že má smysl se jím zabývat