účtování u Odorik SIM

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
thegrid
Příspěvky: 25
Registrován: sob 27. říj 2012 13:10:46

účtování u Odorik SIM

Příspěvek od thegrid »

Zdravím,

přemýšlím o SIM Odorik, ale mám trochu hokej v účtování.

Chápu to dobře, že když budu mít SIM Odorik s přeneseným číslem a někdo mi z internetu (taky účet Odorik) zavolá na mou SIM (mobil) - tak on bude platit 0,6kč/min (1+1 účtování), ale pokud já budu zároveň také na internetu a zvednu to z přihlášeného klienta, tak nikdo nic neplatí v rámci síti po internetu?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8559
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: účtování

Příspěvek od xsouku04 »

Ceny souhlasí.
Je tam jedno omezení.
Pokud vám někdo volá na mobilní číslo, bude zvonit jen mobil a ne VoIP linka.
Pokud by vám chtěl volat na VoIP zdarma, musel by vytočit VoIP linku a ne mobilní číslo.
Totiž příchozí hovory nejdou přes nás a není možné je vyřizovat přes VoIP, leda přesměrováním.
U odchozích hovorů tohle omezení neplatí.
Tedy ze svého čísla můžete volat jak ze simkarty tak z VoIP.

Pokud byste chtěl, aby se to pokoušel volat jak na VoIP tak na SIM, asi bych doporučil použít vlastní 910 číslo, kde si nastavíte paralelní zvonění.
Dotyčnému pak do rychlých kontaktů dáte tohle číslo. Nevýhoda je, že přesměrování na SIM (pokud se uskuteční) platíte vždy vy.
thegrid
Příspěvky: 25
Registrován: sob 27. říj 2012 13:10:46

Re: účtování

Příspěvek od thegrid »

Děkuji za odpověď.
utx
Příspěvky: 125
Registrován: pon 27. kvě 2013 23:10:42

Re: účtování

Příspěvek od utx »

xsouku04 píše:Pokud byste chtěl, aby se to pokoušel volat jak na VoIP tak na SIM, asi bych doporučil použít vlastní 910 číslo, kde si nastavíte paralelní zvonění.
Od té doby, co je možné nastavit jako záložní číslo mobil na téže lince, je možná ještě cesta využitím SIP na lince asociované s mobilním číslem:

Nastavíte si záložní číslo na svém SIP účtu asociovaném s 799xxxxxx na 00420799xxxxxx (tedy totéž číslo).

Pak vám stačí jediná linka. Když na ní voláte přes SIP, zvoní přednostně SIP telefon (a neplatíte nic). Když není v provozu zvoní mobil (a vy platíte 0,59Kč/min). Když na ní voláte z mobilu, zvoní vždy mobil (a neplatíte nic).

Výhodou je jednoduchost směrování hovorů, nevýhodou je, že nemáte pevné ani nomadické číslo.
Odpovědět