Pro monitorovací systém bych si chtěl udělat skript, který v případě výpadku zavolá a když to člověk vezme, tak mu to řekne, v čem je problém (výhodou proti SMS je, že když skript zavolá rozespalému člověku po ránu, tak dotyčný nemusí ztrácet čas prohrabováním se v SMSkách a navíc je minutový hovor na mobil levnější než SMS
![Mrknutí ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
). Začal jsem promýšlet nějaké harakiri s IVR, přesměrováním a callbackem přes API a náhodou jsem narazil na
https://www.plivo.com/docs/getting-star ... to-caller/, což je služba, která to svým zákazníkům nabízí. Bylo by možné mít něco takového u Odorika přímo na serveru volatelné přes API ? T.j. přehraj nahrávku č. 2 po té, co se dovoláš na 765 432 123 ? Možná by se to hodilo i někomu jinému.
Pokud byste se na něco podobného nechystali, asi to zbastlím nástroji, které jsou k dispozici už nyní, ale byla by to další cool funce (v ČR imho opět unikátní). Pochupitelně je otázka, jestli by pak pokušení napsat si callbota nebylo pro uživatele moc velké.