změna tarifu-nefunkční data

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od xsouku04 »

pretorian14 píše:taky už funguje
Další várka SIM, která nefungovala, už fungovat začala. Tedy pravděpodobně už nyní fungují všechny. Pokud ne, hlaste konkrétní číslo.
josef brtnik
Příspěvky: 26
Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od josef brtnik »

Dobry den, od dnesniho data nam na vetsine tf cisel taky nejdou data.... Co s tim? Dekuji
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od xsouku04 »

josef brtnik píše:Dobry den, od dnesniho data nam na vetsine tf cisel taky nejdou data.... Co s tim? Dekuji
Máme zde hlášení dvou nezávislých uživatelů, že jim nefungují data. Oba mají společné to, že data nepoužívají v telefonu, ale jeden v zabezpečovačce a druhý v minipočítači raspberry PI.
Můžete prosím na email poslat příklad čísel které nefungují a také příklad čísla které funguje a také informaci jestli se jedná o nějaké zařízení nebo mobilní telefon?

Podle mailu nemohu váš účet najít.
josef brtnik
Příspěvky: 26
Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od josef brtnik »

ok, děkuji, jsem jeden z nich.... už jsem k vám volal, snad se to vyřeší, je to docela nepříjemné pro mě i zákazníky :-(
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od xsouku04 »

josef brtnik píše:ok, děkuji, jsem jeden z nich.... už jsem k vám volal, snad se to vyřeší, je to docela nepříjemné pro mě i zákazníky :-(
Již včera jsme to nahlásili T-mobile, vypadá to, že problém se týká všech simkaret pro jiné použití než v mobilu. Spojení se naváže, ale rozpadá po 3 vteřinách, tedy zjevně se nestihne nic přenést. Dnes mi problém potvrdili a snaží se jej prý vyřešit.
josef brtnik
Příspěvky: 26
Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od josef brtnik »

xsouku04 píše:
josef brtnik píše:ok, děkuji, jsem jeden z nich.... už jsem k vám volal, snad se to vyřeší, je to docela nepříjemné pro mě i zákazníky :-(
Již včera jsme to nahlásili T-mobile, vypadá to, že problém se týká všech simkaret pro jiné použití než v mobilu. Spojení se naváže, ale rozpadá po 3 vteřinách, tedy zjevně se nestihne nic přenést. Dnes mi problém potvrdili a snaží se jej prý vyřešit.

Tak to vypadá, že se to rozběhlo....
josef brtnik
Příspěvky: 26
Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od josef brtnik »

Tak nám to opět v zabezpečovačkách nefunguje a na 533 533 533 to nikdo nezvedá :-( :-(
josef brtnik
Příspěvky: 26
Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od josef brtnik »

josef brtnik píše:Tak nám to opět v zabezpečovačkách nefunguje a na 533 533 533 to nikdo nezvedá :-( :-(
tak snad už se to řeší
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od xsouku04 »

josef brtnik píše: tak snad už se to řeší
Ano, T-mobile opravdu založil trouble ticket. Jinak jsem nyní testoval připojení z mého Linuxového notebooku přes USB klacík HUAWAY.
Připojení mi funguje, a to i pokud změním APN na nedoporučované "internet" místo doporučovaného internet.t-mobile.cz .
V každém případě je to jiný problém než minule. Jinak dnes ráno v cca 8:30 byl výpadek datových služeb cca 10 minut, předpokládám u všech simkaret. Bohužel.
Jestli to s tím nějak souvisí nebo nikoli, netuším.
josef brtnik
Příspěvky: 26
Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od josef brtnik »

xsouku04 píše:
josef brtnik píše: tak snad už se to řeší
Ano, T-mobile opravdu založil trouble ticket. Jinak jsem nyní testoval připojení z mého Linuxového notebooku přes USB klacík HUAWAY.
Připojení mi funguje, a to i pokud změním APN na nedoporučované "internet" místo doporučovaného internet.t-mobile.cz .
V každém případě je to jiný problém než minule. Jinak dnes ráno v cca 8:30 byl výpadek datových služeb cca 10 minut, předpokládám u všech simkaret. Bohužel.
Jestli to s tím nějak souvisí nebo nikoli, netuším.
Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkční
Odpovědět