http://www.o2.cz/_pub/c9/d8/9a/17765_12 ... 102016.pdf
Předně mne mate v ceníku (strana 6) položka "Internet ostatní poskytovatelé".
To O2 zpoplatňuje u paušálů (s neomezeným voláním na pevné a mobilní linky) volání na VoIP čísla, tj. účtuje je jinak než volání na klasickou pevnou?
![Překvapený :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Doteď jsem si myslel, že všechna volání z pevné a mobilů na VoIP jsou vždy účtována stejně jako volání na pevnou (mimo vlastní síť)?
Další věc - vidím, že standardně nabízené tarify jsou jen "neomezené": "Volání ČR" a "Volání ČR Plus" a jsou za lidových 300 a 550 Kč (málo volající si moc nevybere). Na druhou stranu, nějaký pokrok tu je - dřív člověk za tarify do 300 Kč dostal jen řádově desítky volných minut, nebo "neomezené" půlhodiny volání mimo špičku. Teď je to už opravdu neomezené (s výjimkou toho volání na internet).
Ještě je tu "schovaný" tarif "Na příjmu", ze kterého se prakticky volat nedá, resp. za 280 Kč člověk dostane možnost "být volán" a volat do neveřejných sítí a na barevné linky. V případě, že se pokusí dovolat na mobilní nebo veřejnou pevnou linku, je automaticky převeden tarif "Volání ČR" (což už není takový rozdíl).
Tak tyhle tarify fakt nechápu. To je někdo ochoten používat? Za cenu "Volání ČR" má člověk u Odorika nejméně 8,5 hodin volání v ČR.
Tarif efektivně využijí jen lidé hodně volající, ostatní zbytečně přeplácí.
To není možné si vzít nějaký nízký nebo nulový paušál a platit horší ceny za provolané minuty?
Nebo už všichni méně volající udělali O2 pápá?