snažím se zprovoznit telefon Nortel 1140e, který se mi přihlásí a lze z něj volat ven, ale na něj už se ale dovolat nelze.
Na webu ho nevidím ve výpisu registrovaných zařízení.
Port 5060 i 6688 jsem zkusil i naforwardovat na telefon.
Takto se telefon přihlašuje, aktálně na port 6688. Osobně mi tam nesedí ta lokální Ip.
Kód: Vybrat vše
Dne 11.05.2019 v 17:42:06 hodin vaše zařízení Avaya IP Phone 1140E (SIP1140e.04.04.10.00) poslalo z IP adresy 90.xxx.xxx.xxx:1025 na IP adresu 81.31.45.51:5060 protokolem TCP následující registraci:
REGISTER sip:sip.odorik.cz:5060 SIP/2.0
Via: SIP/2.0/TCP 192.168.2.131:1025;alias;branch=z9hG4bK455ff6bfe976c6266
Max-Forwards: 69
From: <sip:123456@sip.odorik.cz>;tag=16d7304b55
To: <sip:123456@sip.odorik.cz>
Call-ID: ec40d3e070b2e229
CSeq: 28729 REGISTER
Accept-Encoding: nt-im-2.0
Allow-Events: vq-rtcpxr,dialog
Authorization: Digest username="123456",realm="sip.odorik.cz",nonce="XNbuelzWU7BpJhC/7dej7s3XUnk4l",uri="sip:sip.odorik.cz:5060",response="2eb82a235b2c5bb80ae83ca1603d2bd5"
Contact: <sip:123456@192.168.2.131:6688;transport=tcp;avaya-sc-enabled>;description="Login";reg-id=0;+sip.instance="<urn:uuid:00000000-0000-1000-8000-001ECAF25FDA>"
Expires: 86400
Supported: path, outbound
User-Agent: Avaya IP Phone 1140E (SIP1140e.04.04.10.00)
Allow: INVITE, ACK, OPTIONS, CANCEL, BYE, REFER, INFO, MESSAGE, NOTIFY, UPDATE
x-nt-GUID: 001ECAF25FDA
Content-Length: 0