Možnost ukládání nahraných hovorů přímo na server zákazníka

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Možnost ukládání nahraných hovorů přímo na server zákazníka

Příspěvek od xsouku04 »

Nově kromě posílání nahraných hovorů emailem nabízíme uložení nahrávek přímo na web či disk zákazníka. http://www.odorik.cz/w/call_records_upload
Podporováno je https, ftps a sftp. Stačí do políčka místo nebo navíc k mailu (odělovač je čárka) uložit url, kam se mají hovory ukládat. Pro https je k dispozici jednoduchý php skript, který se postará o uložení přímo na vášem web. Samozřejmě je nutné podadresář s nahrávkami zabezpečit tak, aby je mohla stáhnout jen oprávněná osoba.
Lze tak využít služeb libovolného poskytovatele webhostingu. Spolu s nahrávkou jsou předány i základní informace o hovoru. Další informace o uskutečněných hovorech lze získat pomocí našeho API. http://www.odorik.cz/w/api:calls

V případě, že nahrání hovoru selže, opakuje se pokus později, aby se tak žádný hovor neztrati,l a o selhání jste informování emailem, který též můžete zadat.
Odpovědět