Pro delší hovory především do zahraničí by se vám mohl hodit nový způsob objednání zpětného volání.
Stačí z naší SIM vytočit číslo ve tvaru 608424631*0 . Kde 608424631 je telefonní číslo a *0 je speciální suffix. Naše ústředna hovor odmítne, ale okamžitě vyvolá zpětné volání a spojí s vytáčeným číslem.
Tímto způsobem je možné ušetřit především u hovorů do zahraničí nebo na pevné linky. Např. do USA můžete volat z českého mobilu za 0.59+0.30 = 0.89 Kč/min.
Do ČR na pevnou to pak stojí během dne 0,59+0,49 = 1.08 Kč/min místo 1.49 Kč/min.
Pokud některé číslo voláte častěji, můžete si variantu čísla se sufixem *0 uložit ke kontaktu.
Tento způsob objednávání hovorů ale nefunguje z roamingu.
Možnost objednání zpětného volání z našich SIM
Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM
*0 jsem občas použil pro použití identifikace pevnou linkou při volání přes SIM, viz. Vaše WiKi: Pokud dáte za vytáčené číslo sufix *0, nepoužije se nastavený CLIP ale veřejné číslo na lince. Vím, že lze použít pořadové číslo linky, ale *0 vzala tu první, tedy byla shodná s *1.
Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM
U mně pořád vyhrává aplikace prefixer a volání přes ústřednu na čísla mimo odorik - vše funguje automaticky, v seznamu vidím odchozí číslo i hovor, jen před spojením je malé zpoždění, než telefon vyťuká DTMF
Nepraktické je jen hlídání roamingu (kde dojde na aplikaci odorik+data) a že něco málo zaplatím, i když to druhá strana nevezme.
Přidávat k číslu *0 by prefixer zvládnul taky

Přidávat k číslu *0 by prefixer zvládnul taky

- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 7953
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM
Tohle je ale z mobilu, ne z VoIP. Proto to funguje jinak.jadu píše:*0 jsem občas použil pro použití identifikace pevnou linkou při volání přes SIM, viz. Vaše WiKi: Pokud dáte za vytáčené číslo sufix *0, nepoužije se nastavený CLIP ale veřejné číslo na lince. Vím, že lze použít pořadové číslo linky, ale *0 vzala tu první, tedy byla shodná s *1.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 7953
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM
Kde je možné najít tu aplikaci prefixer? Je možné ji najít na google play, nebo je třeba hledat jinde, protože ji google smazal? Na google play nic, co by se jmenoval jen "Prefixer", nemohu najít.alfi píše:U mně pořád vyhrává aplikace prefixer a volání přes ústřednu na čísla mimo odorik - vše funguje automaticky, v seznamu vidím odchozí číslo i hovor, jen před spojením je malé zpoždění, než telefon vyťuká DTMFNepraktické je jen hlídání roamingu (kde dojde na aplikaci odorik+data) a že něco málo zaplatím, i když to druhá strana nevezme.
Přidávat k číslu *0 by prefixer zvládnul taky
Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM
Ano, pochopil jsem. Ale funguje, či fungovalo, to i z mobilního volání. Používal jsem to, než jsem začal volat přes LTE/Voip. Naposledy tak před rokem.xsouku04 píše:Tohle je ale z mobilu, ne z VoIP. Proto to funguje jinak.jadu píše:*0 jsem občas použil pro použití identifikace pevnou linkou při volání přes SIM, viz. Vaše WiKi: Pokud dáte za vytáčené číslo sufix *0, nepoužije se nastavený CLIP ale veřejné číslo na lince. Vím, že lze použít pořadové číslo linky, ale *0 vzala tu první, tedy byla shodná s *1.
Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM
Google už ji smazal, když dělal "úklid" společně s csipsimple apod.xsouku04 píše: Kde je možné najít tu aplikaci prefixer? Je možné ji najít na google play, nebo je třeba hledat jinde, protože ji google smazal? Na google play nic, co by se jmenoval jen "Prefixer", nemohu najít.


-
- Příspěvky: 104
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM
Dobrý den, při použití suffixu za volaným číslem vidí volaný při vyzvánění číslo volajícího, nebo Vaše číslo, které používáte pro tento účel a které vidí volající před přijetím zpětného volání?
Re: Možnost objednání zpětného volání z našich SIM
Měl by vidět číslo volajícího (v podstatě ani volaný neví, že se jedná o hovor se zpětným voláním).
