Z žádného svého VOIP čísla nemohu uskutečnit hovor. Registrace proběhne OK, po vytočení čísla se ozve obsazovací tón. Při pokusu volat na VOIP číslo třeba z mobilu se přehraje hláška o neexistujícím čísle. Zkoušel jsem samozřejmě jak WiFi tak LTE pro přihlášení. Paralelně mám zaregistrována čísla na více zařízeních po republice a ani na jednom není možné hovor zvednout nebo uskutečnit, zkoušel jsem různá VOIP čísla. Poslední hovor proběhl dnes v 15:46. Je někde nějaký problém s ústřednou, prosím? Pokud se podívám do logu, dostane můj telefon po INVITE odpověď Trying a pak 404 - Not found.
-->Send Message to 81.31.45.51:5060 <19:42:14>
INVITE sip:800123456@sip.odorik.cz SIP/2.0
Via: SIP/2.0/UDP XXXXXX:5072;branch=z9hG4bK-WOX-32362;rport
From: "XXXXXXXXXX" <sip:XXXXXX@sip.odorik.cz>;tag=JNB-30729
To: <sip:800123456@sip.odorik.cz>
Call-ID: jeX-30760@XXXXXXXXXXX
CSeq: 8 INVITE
Contact: <sip:XXXXXX@XXXXXXXXXXXX:5072>
Proxy-Authorization: Digest username="XXXXXX", realm="sip.odorik.cz", nonce="Yb9+M2G/fQel3j6ocZ9qX5DKdFUKXqmh", uri="sip:800123456@sip.odorik.cz", response="6cbc667bcb80b87c78c2e535fd0608c7", algorithm=MD5
Max-Forwards: 70
Supported: replaces
User-Agent: DrayTek UA-1.2.3 Vigor2925 Series 3.9.1
Allow: INVITE, ACK, CANCEL, OPTIONS, BYE, INFO, REFER, NOTIFY
Content-Type: application/sdp
Content-Length: 315
v=0
o=XXXXXXXX 884 57299 IN IP4 XXXXXXXXXXXX
s=SIP Call
c=IN IP4 XXXXXXXXXXX
t=0 0
m=audio 10062 RTP/AVP 8 2 4 18 0 101
a=rtpmap:8 pcma/8000
a=rtpmap:2 g726-32/8000
a=rtpmap:4 g723/8000
a=rtpmap:18 g729/8000
a=rtpmap:0 pcmu/8000
a=ptime:20
a=rtpmap:101 telephone-event/8000
a=fmtp:101 0-15
a=sendrecv
<--Receive Message from 81.31.45.51:5060 <19:42:14>
SIP/2.0 100 Trying
Via: SIP/2.0/UDP XXXXXXXXXXX:5072;branch=z9hG4bK-WOX-32362;rport=5072;received=XXXXXXXXXXXXX
From: "XXXXXXXXXXX" <sip:XXXXXXXXXXX@sip.odorik.cz>;tag=JNB-30729
To: <sip:800123456@sip.odorik.cz>
Call-ID: jeX-30760@XXXXXXXXXXX
CSeq: 8 INVITE
Content-Length: 0
<--Receive Message from 81.31.45.51:5060 <19:42:14>
SIP/2.0 404 Not Found
Via: SIP/2.0/UDP XXXXXXXXXXX:5072;branch=z9hG4bK-WOX-32362;rport=5072;received=XXXXXXXXXXX
From: "XXXXXXXXXXX" <sip:XXXXXXXXXXX@sip.odorik.cz>;tag=JNB-30729
To: <sip:800123456@sip.odorik.cz>;tag=039cd5d7355ec466387a3b828b061788-9369
Call-ID: jeX-30760@XXXXXXXXXXX
CSeq: 8 INVITE
Content-Length: 0
Nefunční VOIP?
Re: Nefunční VOIP?
Pro jistotu jsem vyzkoušel u sebe a mně volání funguje. Podle výpisu i dalším spravovaným účtům. Problém bude postihovat asi jen skupinu lidí nebo konkrétně jen u Vás.
Re: Nefunční VOIP?
Potvrzuji problém, přeci jenom se našlo jedno zařízení, kde také přestaly fungovat hovory. Jedná se o Android s klientem Zoiper – při snaze o vytočení píše hlášku "Not found".
Detailněji nyní nemohu zkoumat, problém zatím obcházím bezdrátovým HW telefonem, který zatím funguje.
Detailněji nyní nemohu zkoumat, problém zatím obcházím bezdrátovým HW telefonem, který zatím funguje.
Re: Nefunční VOIP?
Dovolal jsem se do Odorika (z mobilu) a o problému věděli a řešili. Nyní v cca 20:30 i vyřešili a už volám a jsem volatelný.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 7887
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunční VOIP?
Omlouvám se za výpadek, týkal se 1/5 zákazníků a vznikl lidskou chybou při provádění změn. Stěhujeme vše na nové servery i s novými verzemi do konce roku. Vše lze odstěhovat bez vypínání, jen se nesmí udělat někde nečekaně hloupá chyba. Za výpadek se omlouváme.