Zdravím, jen taková drobnost... Pokud se volá na číslo Odorik a volaný hovor nezvedne... a volající to nechá zvonit maximální možnou dobu... pak je v mailu o zmeškaném volání uváděna délka vyzvánění 0s. Dříve to bylo ok.
A když jsme u toho... bylo by možné prodloužit dobu vyzvánění? Pro hůř pohyblivého a nahluchlého seniora je necelá minuta málo.
Dále... při testovacím (zmeškaném) volání na mé číslo z mobilu jsem nedostal po maximálně dlouhém vyzvonění hlášku o nedostupnosti. Jen se vyzvánění ukončilo. Při volání na jiné číslo z voip Odoriku jsem hlášku dostal. Asi by to mělo být jednotné...A přimlouval bych se za lepší formulaci hlášky (pokud tam nějaká vůbec na být). Volající by měl dostat informaci o tom, že to volaný dlouho nezvedá.
Chybná délka vyzvánění zmeškaného hovoru
Chybná délka vyzvánění zmeškaného hovoru
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8169
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybná délka vyzvánění zmeškaného hovoru
Testoval jsem to a mně to zvonilo 120 vteřin. On ale důvod kratšího zvonění může být i nastavení VoIP telefonu, který po nějaké době hovor odmítne. Nebo v kombinaci se službou čekající hovor, to může také po pár zazvonění odmítnout. Pošlete prosím id hovoru, abych se mohl podívat, co přesně se stalo. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu