příjmání/nepříjmání faxu z internetových služeb

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
cyril14
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 05. led 2023 20:41:47

příjmání/nepříjmání faxu z internetových služeb

Příspěvek od cyril14 »

Vážení,
založil jsem si samostatnou linku pro příjem faxů s přeposláním do emajlu a zkoušel jsem ji z volných i placených služeb.
U volné služby https://app.fax.plus/ fax v pořádku přišel (id 501917110 a 501915873), číslo volajícího je uvedeno jako +00000000
U placené služby faxzero.com fax nedošel, služba prohlásila, že mám obsazeno (... has failed because the receiver's phone was busy 3 times in a row), nicméně hovor id. 501916606 má status ANSWERED. Odchozí linka je +33426847811.
U služby https://portal.pamfax.biz fax také nedošel, automat si stěžuje jiný důvod (... Status details : The line was hung up) Id. hovoru je 501917042 a také má status ANSWERED.

Je možné, že mám něco špatně nastaveno?

Srdečně zdravím, Cyril F.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: příjmání/nepříjmání faxu z internetových služeb

Příspěvek od xsouku04 »

Že faxování špatně funguje i firmám, které se faxováním živí, je to, zdá se, normální. A zde je příklad, kdy to odmítali řešit.
viewtopic.php?p=29354&hilit=fax+zahrani ... %AD#p29354

Tedy nic špatně u nás být nemusí a nejspíš ani není.
Odpovědět