Převod čísla

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Převod čísla

Příspěvek od megacruiser »

5uch píše: úte 31. led 2023 2:48:05 Ještě oživení...

Již je jisté, že číslo od O2 budeme portovat k Odoriku a půjdeme cestou povinného plnění (30 Kč/měsíc).
Nyní je to jen otázka přípravy a volby vhodného okamžiku, kdy portaci spustit, aby odstávka byla co nejmenší a abych mohl službu na místě zprovoznit (běžně na tom místě nebývám).

Ještě tedy pár technických a organizačních dotazů:
- Je možné okamžik provedení portace dohodnout na přesný den/čas (řekněme na určitý půlden, a to patrně o víkendu?)
- Jaká je doba od podání formuláře žádosti k vlastní portaci (s jakým předstihem žádost podat, abych mohl k určitému datu službu zprovoznit)?
- Ve formuláři pro portaci od O2 je v části "Účastník - Referenční číslo (kód účastníka)" míněn OKU kód získaný od webu O2? Nebo číslo služby, číslo přípojky, nebo číslo zákaznického účtu u O2?
- A chápu to správně, že mám provést s předstihem před odesláním formuoáře založení účtu a přidělení šestimístného čísla linky v síti Odorik (avšak nikoli přidělení veřejného geografického čísla) a ve formuláři O2 uvést získané šestimístně "Číslo linky v síti Odorik" jako "Číslo přípojky - Identifikaci objednávky u nového operátora"?

Díky předem za odpovědi.
Dobrý den, na termínu se můžeme dohodnout. Portovat lze ve všední dny mezi 6:00 a 22:00 hod. Doporučuje se spíše ráno nebo dopoledne kvůli občasným problémům se směrováním u některých operátorů. Ale ani večer není problém, pouze by se případné problémy řešily až ráno.
Přístroj můžete nastavit i s předstihem nebo číslo provizorně přesměrovat, než bude IP telefon nastaven.
Portace se každý den objednávají do 11:30 hod. Např. pokud objednáme portaci do 11:30 v pondělí, lze portovat nejdříve v 6:00 hod. ve středu.
Pokud máte OKU, formulář vyplňovat nemusíte, pouze mi emailem zašlete portované číslo a OKU, případně jméno účastníka.
Účet si rozhodně založit můžete předem, třeba i rovnou na linku nastavit IP telefon, pokud má linek více. Následně na linku portované číslo nastavím.
J.Kment
Odpovědět