Zavolání a přehrání zprávy

Chcete probrat nezařaditelné téma ?
Odpovědět
kraja
Příspěvky: 5
Registrován: sob 18. srp 2012 22:53:24

Zavolání a přehrání zprávy

Příspěvek od kraja »

Ahoj,
nevím kam jinam to zařadit, zkusím zde.

Neřešili jste náhodou někdo technologii/způsob, jak nejlépe přes nějaké API vytočit číslo a přehrát mu (klidně statickou) zprávu?
Skvělý hlasový automat má kooperativa, kde to i řekne kolik je nezaplaceno apod., ale tak skvělé to ani nepotřebuju.

Díky za tipy
chrml
Příspěvky: 38
Registrován: pon 06. led 2014 15:06:26

Re: Zavolání a přehrání zprávy

Příspěvek od chrml »

asi bych použil paralelní zvonění *08550XX*YY v kombinaci se zvukovými hláškami
http://www.odorik.cz/w/ivr:ivr_jak_na_to
pe.havel
Příspěvky: 228
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Zavolání a přehrání zprávy

Příspěvek od pe.havel »

Souhlas.
API Odoriku má pak dokumentaci zde: https://www.odorik.cz/w/api → funkce callback, kde po vytočení volaného jako druhou stranu ideálně vytočit SIP kontakt, ve kterém bude nadefinované paralelní zvonění s kódem pro přehrátí nadefinovaného IVR menu s nastavenou hláškou a akcí po přehrátí. A ještě by to (nejspíše dalším kódem) chtělo omezit počet sekund vytáčení, pokud by volaný nezvedal, aby nezvonilo 2 minuty. Jinak přes API Odoriku lze přehrávat i dynamickou hlášku, vygenerovanou z textu, viz sekce Text-to-speech.
kraja
Příspěvky: 5
Registrován: sob 18. srp 2012 22:53:24

Re: Zavolání a přehrání zprávy

Příspěvek od kraja »

super, diky, zkusim se s tim poprat
Odpovědět