nefunkční CLIP

Je libo vlastní telefonní číslo? Co to obnáší a jaké jsou možnosti.
Odpovědět
achil
Příspěvky: 62
Registrován: ned 11. led 2015 14:28:05

nefunkční CLIP

Příspěvek od achil »

Všiml jsem si že už 2 dny se nezobrazuje volaným mé číslo ale jen popis "soukromé číslo"
např. zde ID hovoru: 550834903
Ve výpisu je mé číslo nahrazeno nějakým 910 .... mě neznámým číslem. Že bych něco na svém gigasetu A580IP změnil aniž bych si toho byl vědom?
Ze Zoiper software to funguje správně.
Pomůžete mi prosím?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: nefunkční CLIP

Příspěvek od Pitomec »

Obrázek
achil
Příspěvky: 62
Registrován: ned 11. led 2015 14:28:05

Re: nefunkční CLIP

Příspěvek od achil »

Díky. To je nemilé.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nefunkční CLIP

Příspěvek od xsouku04 »

Ale vypadá, že je to jen dočasný problém. Jak dlouho to ale bude trvat, přesně nevíme.
kozelzahradnikem
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 10. zář 2020 12:29:22

Re: nefunkční CLIP

Příspěvek od kozelzahradnikem »

Dobrý den, prosím o informaci, co stojí za tímto problémem, který podle mého názoru stále přetrvává, a kdy případně to bude zase fungovat?

Souvisí tato změna nějak ze změnou čísla u Odoriku, ze kterého volá zpět callback? To se v nedávné době také totiž změnilo.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nefunkční CLIP

Příspěvek od xsouku04 »

kozelzahradnikem píše: úte 28. lis 2023 10:40:12 Dobrý den, prosím o informaci, co stojí za tímto problémem, který podle mého názoru stále přetrvává, a kdy případně to bude zase fungovat?

Souvisí tato změna nějak ze změnou čísla u Odoriku, ze kterého volá zpět callback? To se v nedávné době také totiž změnilo.
Dobrý den, T-mobile nám nedovoluje dělat hovory z našich vlastních mobilních čísel přes internet. Podle názoru ČTÚ by se to mělo vyřešit přibližně do konce roku.
Pokud máte u nás jiné než mobilní číslo, mohu jej nastavit, aby hovor nebyl ze skrytého čísla ale z tohoto čísla.
Odpovědět