Zoiper to vysvětluje tím, že musí uchovávat SIP jména a hesla na svém proxy, což by bylo nebezpečné, kdyby push poskytovali pro každého zdarma.
https://www.zoiper.com/en/support/home/ ... 1cfutqd642
Cituji.
The standard approach as implemented by competing softphones, is to upload the user credentials to an intermediate VoIP server which takes over the task of registering to the operator's SIP server. This method requires storing all credentials in plaintext or with an easily reversible encryption.
Zoiper values extremely the security of our millions of users, and we deem storing all our users' credentials on our servers irresponsible.
Není to ale pravda, proxy nemusí uchovávat heslo, může jen přeposílat SIP registrace. A je možné vše udělat škálovatelně s naprosto minimálními náklady. Když zoiper kontaktuji na sales[zavináč]zoiper.com, snaží se mi prodat Whitelabel nebo nějaké úpravy na zakázku za 10 tisíc EUR a více, když chci, aby push fungovalo podle normy rfc8599. Pak by totiž fungovaly i s naším proxy, který používáme pro ACR Phone.
Pokud je u Zoiperu použit jejich placený proxy, registrace přijde z ip adresy 185.117.83.192/27 (ale prakticky vždy 185.117.83.208:35080) a jméno SIP klienta to neukazuje Zoiper ale EGW Sv1.88.0 .
Jejich proxy se ale nedaří registrovat napoprvé, pokud vůbec. Ale zkouší to pořád dokola. Někdy registrace skončí hned na druhém kroku, což se u nás projevuje stavem PENDING. Jindy vypadá OK, jen se registrace nesmyslně opakuje mnohokrát během dvou vteřin.
Nyní mne ze sales[zavináč]zoiper.com předali na android[zavináč]zoiper.com a tam chtějí Debug log https://www.zoiper.com/en/support/home/ ... es#android . Kvůli tomu bych si ale musel předplatit tuhle pochybně funkční službu. Ale snad to pošle jeden zákazník. Chyba je ale samozřejme na proxy a ne v androidu, takže je vyžadování debug logu jen zdržování řešení problémů.