To možné je, spíše jde o to, jestli se to stihlo tento měsíc nebo ne. Také je možné, že se žádost "ztratí".
U čísel T-mobile se to podařilo jen pěti lidem, pošleme jim zítra emaily.
To možné je, spíše jde o to, jestli se to stihlo tento měsíc nebo ne. Také je možné, že se žádost "ztratí".
Žádáno bylo u obou čísel ve stejnou chvíli, proto je zvláštní, že se povedlo jen jedno z nich. Třeba má to druhé jen "zpoždění", budu průběžně zkoušet.
Ano, já to u Odorika řešil hned jak se to tu objevilo a 9.2. poslal datovou schránkou na TMO dvě čísla (TMO a Kaktus). Minimálně TMO funguje v pořádku, viz výše.t152 píše: ↑čtv 22. úno 2024 14:09:03 Vy všichni co už vám to funguje,tak jste se stihly u odorika nahlásit do 10.2 do seznamu co jim odesílaly? Já to nestihl,protože jsem byl odjetý,tak jestli můžu zajít prvně na tu pobočku TM a pak nahlásit u odorika číslo a on to odešle až toho 10.3 a bude to fungovat i dřív nebo až za měsíc?
Ano, podáno 9.2.t152 píše: ↑čtv 22. úno 2024 14:09:03 Vy všichni co už vám to funguje,tak jste se stihly u odorika nahlásit do 10.2 do seznamu co jim odesílaly? Já to nestihl,protože jsem byl odjetý,tak jestli můžu zajít prvně na tu pobočku TM a pak nahlásit u odorika číslo a on to odešle až toho 10.3 a bude to fungovat i dřív nebo až za měsíc?