Na Odoriku jsem to u 8 čísel naklikával vše 10.2. někdy snad v průběhu odpoledne, jestli si to dobře pamatuji. Žádosti T-Mobilu jsem ale zatím podal jen pro 2 čísla (1 funguje, 1 včera večer zatím s potvrzením o předání k řešení) a zbytek jsem si nachystal včera, ale ještě vše nestihnul poslat.t152 píše: ↑čtv 22. úno 2024 14:09:03 Vy všichni co už vám to funguje,tak jste se stihly u odorika nahlásit do 10.2 do seznamu co jim odesílaly? Já to nestihl,protože jsem byl odjetý,tak jestli můžu zajít prvně na tu pobočku TM a pak nahlásit u odorika číslo a on to odešle až toho 10.3 a bude to fungovat i dřív nebo až za měsíc?
Jinak ještě podotýkám, že po podání přes WWW online formulář se musí po jeho automatickém vymazání na jeho začátku objevit poměrně nenápadný zelený potvrzovací rámeček s textem "Your e-mail was successfully sent." (viz obrázek) a musíte během krátké chvíle na e-mail uvedený při podání obdržet automatickou doručenku s poděkováním za dotaz, výzvě k trpělivosti atd. a pokud jste zatrhli volbu "Send the copy of my query to my email", přijde ještě dalším e-mailem kompletní kopie podané žádosti (dostanete tedy jeden nebo dva e-maily) - pokud se tak nestane, podání zopakujte! Posílal jsem totiž během dnešního odpoledne postupně 3 žádosti a napoprvé se vše zdánlivě tvářilo jako obvykle až na chybějící zelený text i doručenku, takže jsem první podání nakonec poslal ještě jednou a nyní již mám v pořádku 3 e-mailové doručenky (k nimž dle mé zkušenosti nejspíše zítra dorazí zprávy s číslem požadavku a jmény jejich zpracovatelů).