Dobrý den pane Soukupe,
se svým mobilním číslem jsem u Vaší firmy minimálně od roku 2013 a celkem jsem spokojen.
Proto když O2 udělalo na rodiče podraz, o kterém jsem psal v jiném vláknu tohoto fóra, doporučil jsem jim, že volání z pevné linky převedeme na volání pomocí VoIP a číslo pevné linky převedeme k Odoriku.
Za tento svůj nápad bych si nyní nejraději dal pár facek. Ptáte se proč?
24.2. ve 21:11 hod. jsem e-mailem na e-mailovou adresu cisla(zavinac)odorik.cz odeslal vyplněnou a podepsanou žádost o přenos čísla pevné linky od O2 a do průvodního textu napsal mimo jiné toto: "v příloze posílám "Žádost o zrušení hlasové služby poskytované v pevné síti" pro linku 466 633 469 u O2. Kód OKU je .............. . Portaci čísla proveďte, prosím, k 1.3.2024 14:00 hod..".
V původním textu byl pochopitelně skutečný kód OKU.
Jako kontaktní údaje jsem uvedl své mobilní telefonní číslo a e-mailovou adresu.
Předpokládal jsem, že pokud by byl s portací čísla nějaký problém, někdo se mi z Vaší firmy ozve.
A pokud se nikdo neozve, znamená to, že číslo bude k výše uvedenému termínu skutečně převedeno.
Jelikož se mi do dnešního dne nikdo neozval ani telefonicky, ani e-mailem, předpokládal jsem, že číslo bylo bez problémů převedeno.
Když jsem dnes přijel k rodičům, abych zprovoznil a nastavil telefon Grandstream, ke svému velkému a nemilému překvapení jsem zjistil, že v původním analogovém telefonu je stále slyšel obvyklý signál.
Po přihlášení do v minulém týdnu nově založeného uživatelského profilu, pod který mělo být převedeno číslo pevné linky, jsem zjistil, že k převodu nedošlo.
Dnes po 13:00 hod. jsem tedy volal na Vaši infolinku, abych zjistil, proč nedošlo k přenosu.
Vaše kolegyně sice dohledala můj e-mail z 24.2., ale tím vše také skončilo, protože mi řekla, že "převod čísel má na starosti pan Kment, který je tady jen v pracovní dny".
A tak se ptám: "Okoukává Odorik móresy u O2?"
Podle nezájmu o nového zákazníka a nulovou komunikaci v tomto případě vše nasvědčuje tomu, že tomu tak bohužel je.
Jinak srdečně zdravím pana Kmenta.
Okoukává Odorik móresy u O2?
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8165
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Okoukává Odorik móresy u O2?
Nejspíše pan Kment email přehlédl. Ona ta portace dá poměrně dost ruční práce. (je to prostě nedořešeno a samé trafiky) Takže téměř není možné, aby portaci zadal a nedal vám o tom vědět. Portaci bude moci zadat znovu v pondělí, jde to jen ve všední dny.
Nicméně Grandstream je možné mít nastaven již předem aby se v den portace nemuselo vůbec nic měnit. Kdy chcete přesně portovat znovu?
Nicméně Grandstream je možné mít nastaven již předem aby se v den portace nemuselo vůbec nic měnit. Kdy chcete přesně portovat znovu?
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
Re: Okoukává Odorik móresy u O2?
To jsou právě ty O2 móresy ("nejspíš přehlédl"). Na ně je Odorik ještě hodně malá firma.
Smlouva na internetové připojení i hlasové služby na pevné lince u O2 končí dnem 4.3.. Proto jsem posílal žádost o portaci již 24.2. s datem portace 1.3. ve 14:00 hod., aby portace byla provedena, až sem přijedu.
Nenapadlo mne, že nemáte procesy interně ošetřené tak, aby se podobné věci nemohly stávat.
Vzhledem k výše uvedenému termínu je potřeba provést portaci ASAP.
Že se dá Grandstream nastavit dopředu, mi opravdu není potřeba vysvětlovat. Jde o to, že připojení k Internetu bude přes jiného poskytovatele, tak to potřebuji sesouladit.
Smlouva na internetové připojení i hlasové služby na pevné lince u O2 končí dnem 4.3.. Proto jsem posílal žádost o portaci již 24.2. s datem portace 1.3. ve 14:00 hod., aby portace byla provedena, až sem přijedu.
Nenapadlo mne, že nemáte procesy interně ošetřené tak, aby se podobné věci nemohly stávat.
Vzhledem k výše uvedenému termínu je potřeba provést portaci ASAP.
Že se dá Grandstream nastavit dopředu, mi opravdu není potřeba vysvětlovat. Jde o to, že připojení k Internetu bude přes jiného poskytovatele, tak to potřebuji sesouladit.
Re: Okoukává Odorik móresy u O2?
Taky nemám rád, když někdo přehlédne mail (stane se), ale dělat takovouhle velkou akci, kde máte vše sladěné na jeden termín a dokonce rušíte smluvní vztah, kde není cesty zpět co se týče zrušení telefonního čísla, a vůbec si neověříte, že portace proběhne, když ani není potvrzeno přijetí zadání, tak to se nezlobte, ale tady bych viděl selhání i na Vaší straně. Toto bych vůbec nenazýval "Okoukáváním móresů od O2" .
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
Re: Okoukává Odorik móresy u O2?
pe.havel: Vy děláte Odoriku "tiskového mluvku", jak říkával Šimek s Grossmannem? Doufám, že Vás za to alespoň řádně platí.
Číslo jsem již párkrát převáděl, a tak převod jednoho čísla (byť pevné linky) a připojení k Internetu opravdu nepovažuji za žádnou "takovouhle velkou akci", jak se snažíte podsouvat.
Vzhledem k tomu, že jsem v průvodním e-mailu uvedl jak datum, tak i čas požadované portace a bylo to déle než 3 pracovní dny po dnu odeslání žádosti o převod čísla, předpokládal jsem, že mne bude Odorik kontaktovat pouze v případě, pokud by v žádosti bylo něco vyplněno chybně. Jelikož mne nikdo nekontaktoval, logicky jsem očekával provedení portace čísla v požadovaném termínu.
Co se týká zachování stávajícího telefonního čísla, věřím, že si Odorik s danou situací poradí, když navíc ve své Wiki píše "Telefonní číslo je nově možné portovat až 30 dní po skončení smlouvy s původním operátorem. Pokud ale chcete po něm kód OKU snadněji se s ním bude komunikovat, pokud to uděláte před rušením služby." (viz. http://www.odorik.cz/w/geograficka_a_no ... nych_cisel).
Sovu část "domácího úkolu" jsem splnil. Teď je na řadě Odorik.
Na připojení k Internetu mám naštěstí "plán B" (LTE modem/router MikroTik Chateau 5G ax).
Ten jsem bohužel musel aktivovat, protože obchodní oddělení zatím nejmenovaného poskytovatele pevného připojení k Internetu je buď "tak strasně přetížené", nebo "má za pár" reagovat na e-mail, resp. následný telefonát potenciálního nového zákazníka.
19.2. jsem jim poslal e-mail s poptávkou a několika otázkami. Když jsem do 48 hodin nedostal odpověď, volal jsem 21.2. na jejich infolinku, abych se pozeptal, jak to vypadá s odpovědí.
Společně s jejich pracovnicí jsme u nich v systému dohledali můj 2 dny starý e-mail. Přislíbila mi, že se mi z obchodního oddělení někdo ozve.
Dnes je 2.3. a nemám od nich žádnou odpověď.
Číslo jsem již párkrát převáděl, a tak převod jednoho čísla (byť pevné linky) a připojení k Internetu opravdu nepovažuji za žádnou "takovouhle velkou akci", jak se snažíte podsouvat.
Vzhledem k tomu, že jsem v průvodním e-mailu uvedl jak datum, tak i čas požadované portace a bylo to déle než 3 pracovní dny po dnu odeslání žádosti o převod čísla, předpokládal jsem, že mne bude Odorik kontaktovat pouze v případě, pokud by v žádosti bylo něco vyplněno chybně. Jelikož mne nikdo nekontaktoval, logicky jsem očekával provedení portace čísla v požadovaném termínu.
Co se týká zachování stávajícího telefonního čísla, věřím, že si Odorik s danou situací poradí, když navíc ve své Wiki píše "Telefonní číslo je nově možné portovat až 30 dní po skončení smlouvy s původním operátorem. Pokud ale chcete po něm kód OKU snadněji se s ním bude komunikovat, pokud to uděláte před rušením služby." (viz. http://www.odorik.cz/w/geograficka_a_no ... nych_cisel).
Sovu část "domácího úkolu" jsem splnil. Teď je na řadě Odorik.
Na připojení k Internetu mám naštěstí "plán B" (LTE modem/router MikroTik Chateau 5G ax).
Ten jsem bohužel musel aktivovat, protože obchodní oddělení zatím nejmenovaného poskytovatele pevného připojení k Internetu je buď "tak strasně přetížené", nebo "má za pár" reagovat na e-mail, resp. následný telefonát potenciálního nového zákazníka.
19.2. jsem jim poslal e-mail s poptávkou a několika otázkami. Když jsem do 48 hodin nedostal odpověď, volal jsem 21.2. na jejich infolinku, abych se pozeptal, jak to vypadá s odpovědí.
Společně s jejich pracovnicí jsme u nich v systému dohledali můj 2 dny starý e-mail. Přislíbila mi, že se mi z obchodního oddělení někdo ozve.
Dnes je 2.3. a nemám od nich žádnou odpověď.
Re: Okoukává Odorik móresy u O2?
Odorik má aspoň tu výhodu, že se dá napsat do fóra a někdo zodpovědný to začne řešit. U jiných poskytovatelů není výjimkou, že na emaily nikdo nereaguje, max. tak na zprávu do datové schránky nebo doporučený dopis, a to ještě v zákonné lhůtě 30 dnů.
Re: Okoukává Odorik móresy u O2?
jiri.filip:
Ve kterém by vám ředitel O2 v sobotu odpoledne odpověděl tři a půl hodiny poté, co se tam ozvete s kritickou připomínkou?
To asi těžko. Myslíte, že O2 má nějaké diskusní fórum?Okoukává Odorik móresy u O2?
Ve kterém by vám ředitel O2 v sobotu odpoledne odpověděl tři a půl hodiny poté, co se tam ozvete s kritickou připomínkou?
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Okoukává Odorik móresy u O2?
Jestli jste tu žádost napsal stejně arogantním tónem jako píšete sem, tak se ani nedivím, že na ni nikdo nereagoval. O takové klienty nikdo nestojí. Já takové také rád přenechám konkurenci. Zkuste se pro začátek nechovat tak nadřazeně a pak se s vámi třeba začne někdo bavit.