VoIP - max. útrata + balíčky minut

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8283
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od xsouku04 »

Je to tak, že abychom mohli balíček nasadit, chceme nově přepsat účtování na ústředně, protože je nyní hodně nepřehledné a špatně by se to tam přidávalo. Už je to skoro hotové, ale pořád odbíháme k tomu řešit něco jiného. Ale snad už to brzy bude.
helmut.niederman
Příspěvky: 1017
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od helmut.niederman »

xsouku04 píše: čtv 19. říj 2023 22:40:57 Je to tak, že abychom mohli balíček nasadit, chceme nově přepsat účtování na ústředně, protože je nyní hodně nepřehledné a špatně by se to tam přidávalo. Už je to skoro hotové, ale pořád odbíháme k tomu řešit něco jiného. Ale snad už to brzy bude.
Co znamená přepsat účtování na ústředně ? Jako, že hovory budou účtovány po minutách místo sekundách ?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2641
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od Pitomec »

Na tarifikaci 1+1 se snad sahat nebude...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8283
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od xsouku04 »

Znamená to přepsat skripty, které dělají účtování, tak, aby to bylo přehlednější pro další úpravy a přidávání. Tedy je to interní záležitost a sama o sobě nemá vliv na ceny ani účtování.
pe.havel
Příspěvky: 248
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od pe.havel »

Jen tak na okraj, jakpak to nyní vypadá s měsíčním paušálem na pevnou? :) Je nějaký hrubý odhad, kdy by mohlo být dostupné? (týden, měsíc, měsíce…?)
pe.havel
Příspěvky: 248
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od pe.havel »

Je měsíční paušál na pevnou ještě v plánu nebo to už neplatí?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8283
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od xsouku04 »

pe.havel píše: pát 12. led 2024 9:22:54 Je měsíční paušál na pevnou ještě v plánu nebo to už neplatí?
pořád je v plánu.
pe.havel
Příspěvky: 248
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od pe.havel »

Vím, že se ptám poněkolikáté, ale už uběhlo více jak 8 měsíců od první informace o VoIP balíčku. Jelikož ho stále netrpělivě očekávám, v jakém stavu je to nyní? Je to ještě v plánu a pokud ano, jaký je přibližný plán, kdy bude dostupné?
Předem díky za objasnění.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8283
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od xsouku04 »

Nic z těch plánu se nezměnilo. Je trapné, že se to tak natahuje. Hodně nečekané práce nám přidalo to různé blokování CLIPů jako antispoofing opatření a stéle vypadá, že tomu ještě není konec, nyní nás to čeká u O2 a Vodafone.
Možná bychom mohli těm, kdo má zájem, to povolit již brzy, ale jen v rámci testovacího režimu pro ty, kterým to nevadí, tedy přes novější server. Mohlo by se to odladit a časem by to bylo přístupné pro všechny. Jde spíše o to, aby fungovalo správně všechno přepojování IVR a méně obvyklé služby, účtování a podobně, s běžnými hovory by problémy být neměly, ale stejně si netroufneme všechny zákazníky převést v jeden den.
pe.havel
Příspěvky: 248
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut

Příspěvek od pe.havel »

Rozumím a díky za vysvětlení. Do testovacího režimu se mohu připojit.
Odpovědět