VoIP - max. útrata + balíčky minut
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8306
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut
Je to tak, že abychom mohli balíček nasadit, chceme nově přepsat účtování na ústředně, protože je nyní hodně nepřehledné a špatně by se to tam přidávalo. Už je to skoro hotové, ale pořád odbíháme k tomu řešit něco jiného. Ale snad už to brzy bude.
-
- Příspěvky: 1017
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut
Co znamená přepsat účtování na ústředně ? Jako, že hovory budou účtovány po minutách místo sekundách ?
Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut
Na tarifikaci 1+1 se snad sahat nebude...
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8306
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut
Znamená to přepsat skripty, které dělají účtování, tak, aby to bylo přehlednější pro další úpravy a přidávání. Tedy je to interní záležitost a sama o sobě nemá vliv na ceny ani účtování.
Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut
Jen tak na okraj, jakpak to nyní vypadá s měsíčním paušálem na pevnou? Je nějaký hrubý odhad, kdy by mohlo být dostupné? (týden, měsíc, měsíce…?)
Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut
Je měsíční paušál na pevnou ještě v plánu nebo to už neplatí?
Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut
Vím, že se ptám poněkolikáté, ale už uběhlo více jak 8 měsíců od první informace o VoIP balíčku. Jelikož ho stále netrpělivě očekávám, v jakém stavu je to nyní? Je to ještě v plánu a pokud ano, jaký je přibližný plán, kdy bude dostupné?
Předem díky za objasnění.
Předem díky za objasnění.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8306
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut
Nic z těch plánu se nezměnilo. Je trapné, že se to tak natahuje. Hodně nečekané práce nám přidalo to různé blokování CLIPů jako antispoofing opatření a stéle vypadá, že tomu ještě není konec, nyní nás to čeká u O2 a Vodafone.
Možná bychom mohli těm, kdo má zájem, to povolit již brzy, ale jen v rámci testovacího režimu pro ty, kterým to nevadí, tedy přes novější server. Mohlo by se to odladit a časem by to bylo přístupné pro všechny. Jde spíše o to, aby fungovalo správně všechno přepojování IVR a méně obvyklé služby, účtování a podobně, s běžnými hovory by problémy být neměly, ale stejně si netroufneme všechny zákazníky převést v jeden den.
Možná bychom mohli těm, kdo má zájem, to povolit již brzy, ale jen v rámci testovacího režimu pro ty, kterým to nevadí, tedy přes novější server. Mohlo by se to odladit a časem by to bylo přístupné pro všechny. Jde spíše o to, aby fungovalo správně všechno přepojování IVR a méně obvyklé služby, účtování a podobně, s běžnými hovory by problémy být neměly, ale stejně si netroufneme všechny zákazníky převést v jeden den.
Re: VoIP - max. útrata + balíčky minut
Rozumím a díky za vysvětlení. Do testovacího režimu se mohu připojit.