Děkujeme p. Soukupovi za vysvětlení.
Ještě doplňující dotaz nebo spíše návrh - bylo by prosím možné uvedený odkaz (viz níže) umístit na hlavní webovou stránku?
Monitoring našich služeb je veřejně přístupný zde https://www.odorik.cz/watchdog.html
Předem děkuji za vstřícnost.
kontrola stavu služeb | Registration failed.
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Diky za info, popis problemu, vysvetleni. Jini poskytovatele by jen mlzili ze problem u nich neni...
Proste se obcas neco pokazi.
Proste se obcas neco pokazi.
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Díky,
alespoň vím kde máme mezery a co musím nastavit pro příště.
alespoň vím kde máme mezery a co musím nastavit pro příště.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8306
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Odkaz je na hlavní stránce v sekci kontakt uprostřed.radoch píše: ↑stř 05. čer 2024 19:57:22 Děkujeme p. Soukupovi za vysvětlení.
Ještě doplňující dotaz nebo spíše návrh - bylo by prosím možné uvedený odkaz (viz níže) umístit na hlavní webovou stránku?
Monitoring našich služeb je veřejně přístupný zde https://www.odorik.cz/watchdog.html
Předem děkuji za vstřícnost.
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Ja bych uvital
kdyby existovala moznost doruceni e-malu v pripada vypadku
ze o nem vite a ze ho resite :)
TLS pripojeni na TCP 5061 a 6689 Vam funguje?
kdyby existovala moznost doruceni e-malu v pripada vypadku
ze o nem vite a ze ho resite :)
TLS pripojeni na TCP 5061 a 6689 Vam funguje?
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Je už vše v pořádku?
Výpadek jsem zaznamenal, pak se vše rozjelo, ale nyní ACR Phone některé linky není schopen přihlásit "Registrace účtu se nezdařila: (TimeOut). Pokus bude opakován později. Přitom jsou všechny linky jednotným způsobem zadány, všechny fungovaly a nyní 4 ze 6 ne. Deaktivovat a aktivovat nepomohlo. Nějaký rozlišovací klíč jsem nenašel. A na všechny linky se jiná zařízení normálně zaregistrují.
Výpadek jsem zaznamenal, pak se vše rozjelo, ale nyní ACR Phone některé linky není schopen přihlásit "Registrace účtu se nezdařila: (TimeOut). Pokus bude opakován později. Přitom jsou všechny linky jednotným způsobem zadány, všechny fungovaly a nyní 4 ze 6 ne. Deaktivovat a aktivovat nepomohlo. Nějaký rozlišovací klíč jsem nenašel. A na všechny linky se jiná zařízení normálně zaregistrují.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8306
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
TLS na portu 5061 máme nyní přihlášených 401 zařízení právě teď. Na portu 6689 je 20 zařízení. Nikdo další si na TLS nestěžoval.
(Jeden Well se "urazil" a přestal od nás přijímat hovory, nic nepomáhalo až jeho restart. Ten ale nepoužíval TLS. Krátce po výpadku nám také blblo to, že některé linky měly zablokováno přihlašování ze zahraničí, i když tu volbu u nás v nastavení neměly zapnutou.)
S mailama je trochu problém v tom, aby na odesílání měl někdo čas, když se to snažíme zprovoznit a také to, komu email poslat a komu nikoli. A např. při tomto výpadku nám ze začátku nešly ani maily a postupně se vše obnovovalo.
Asi lepší je založit vlákno na fóru, kde se informace k výpadku mnohem lépe upřesňují v čase.
Když vám nejde volání, jako první doporučuji restartovat telefon (případně i router je-li po ruce a je-li problémák) a pokud to stále nejde a internet funguje, tak doporučuji zkontrolovat naši stránku viz šipka.
Když je větší problém, nesvítí všechno zeleně, doporučuji počkat.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8306
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Používá to Outbond sip push proxy ? Pokud ano, mohl by být problém v ní. Outbound proxy používáte naši, nebo přímo ACR telefonu? Naši máme lépe pod kontrolou.vlk píše: ↑pon 10. čer 2024 8:22:49 Je už vše v pořádku?
Výpadek jsem zaznamenal, pak se vše rozjelo, ale nyní ACR Phone některé linky není schopen přihlásit "Registrace účtu se nezdařila: (TimeOut). Pokus bude opakován později. Přitom jsou všechny linky jednotným způsobem zadány, všechny fungovaly a nyní 4 ze 6 ne. Deaktivovat a aktivovat nepomohlo. Nějaký rozlišovací klíč jsem nenašel. A na všechny linky se jiná zařízení normálně zaregistrují.
Aha. Tak jsem na to asi přišel. Budete používat naši outbound sip proxy, která ale po poslední havárii nebyla zapnutá. Nyní jsem ji zapnul. (tedy neběžela)
Jestli se to nevyřešilo, napište mi prosím čísla linek, mohu se podívat, jestli k nám něco dojde. Nejlépe na email kontakt[zavináč]odorik.cz Všechny druhy problémů, co jsme zaznamenali po výpadku, jsem napsal v odpovědi výše.
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Napsal jsem tedy. Nicméně mezitím už vše funguje. Ano outbound proxy používám a právě ty linky, kde jsem zapomněl neodorik proxy, ty jely.xsouku04 píše: ↑pon 10. čer 2024 12:53:01Používá to Outbond sip push proxy ? Pokud ano, mohl by být problém v ní. Outbound proxy používáte naši, nebo přímo ACR telefonu? Naši máme lépe pod kontrolou.vlk píše: ↑pon 10. čer 2024 8:22:49 Je už vše v pořádku?
Výpadek jsem zaznamenal, pak se vše rozjelo, ale nyní ACR Phone některé linky není schopen přihlásit "Registrace účtu se nezdařila: (TimeOut). Pokus bude opakován později. Přitom jsou všechny linky jednotným způsobem zadány, všechny fungovaly a nyní 4 ze 6 ne. Deaktivovat a aktivovat nepomohlo. Nějaký rozlišovací klíč jsem nenašel. A na všechny linky se jiná zařízení normálně zaregistrují.
Aha. Tak jsem na to asi přišel. Budete používat naši outbound sip proxy, která ale po poslední havárii nebyla zapnutá. Nyní jsem ji zapnul. (tedy neběžela)
Jestli se to nevyřešilo napište mi prosím čísla linek, mohu se podívat, jestli k nám něco dojde. Nejlépe na email kontakt[zavináč]odorik.cz Všechny druhy problémů co jsme zaznamenali po výpadku jsem napsal v odpovědi výše.