kontrola stavu služeb | Registration failed.

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
radoch
Příspěvky: 33
Registrován: úte 02. říj 2012 15:35:33

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od radoch »

Děkujeme p. Soukupovi za vysvětlení.

Ještě doplňující dotaz nebo spíše návrh - bylo by prosím možné uvedený odkaz (viz níže) umístit na hlavní webovou stránku?

Monitoring našich služeb je veřejně přístupný zde https://www.odorik.cz/watchdog.html

Předem děkuji za vstřícnost.
Uživatelský avatar
o-k
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 27. pro 2012 18:16:06
Bydliště: Blanensko

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od o-k »

Diky za info, popis problemu, vysvetleni. Jini poskytovatele by jen mlzili ze problem u nich neni...
Proste se obcas neco pokazi.
jernom
Příspěvky: 3
Registrován: úte 08. říj 2013 14:08:27

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od jernom »

Díky,
alespoň vím kde máme mezery a co musím nastavit pro příště.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8306
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od xsouku04 »

radoch píše: stř 05. čer 2024 19:57:22 Děkujeme p. Soukupovi za vysvětlení.

Ještě doplňující dotaz nebo spíše návrh - bylo by prosím možné uvedený odkaz (viz níže) umístit na hlavní webovou stránku?

Monitoring našich služeb je veřejně přístupný zde https://www.odorik.cz/watchdog.html

Předem děkuji za vstřícnost.
Odkaz je na hlavní stránce v sekci kontakt uprostřed.
sip2sim
Příspěvky: 46
Registrován: ned 05. čer 2022 17:56:09

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od sip2sim »

Ja bych uvital
kdyby existovala moznost doruceni e-malu v pripada vypadku
ze o nem vite a ze ho resite :)

TLS pripojeni na TCP 5061 a 6689 Vam funguje?
vlk
Příspěvky: 194
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od vlk »

Je už vše v pořádku?
Výpadek jsem zaznamenal, pak se vše rozjelo, ale nyní ACR Phone některé linky není schopen přihlásit "Registrace účtu se nezdařila: (TimeOut). Pokus bude opakován později. Přitom jsou všechny linky jednotným způsobem zadány, všechny fungovaly a nyní 4 ze 6 ne. Deaktivovat a aktivovat nepomohlo. Nějaký rozlišovací klíč jsem nenašel. A na všechny linky se jiná zařízení normálně zaregistrují.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8306
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od xsouku04 »

sip2sim píše: čtv 06. čer 2024 9:38:03 Ja bych uvital
kdyby existovala moznost doruceni e-malu v pripada vypadku
ze o nem vite a ze ho resite :)

TLS pripojeni na TCP 5061 a 6689 Vam funguje?
TLS na portu 5061 máme nyní přihlášených 401 zařízení právě teď. Na portu 6689 je 20 zařízení. Nikdo další si na TLS nestěžoval.

(Jeden Well se "urazil" a přestal od nás přijímat hovory, nic nepomáhalo až jeho restart. Ten ale nepoužíval TLS. Krátce po výpadku nám také blblo to, že některé linky měly zablokováno přihlašování ze zahraničí, i když tu volbu u nás v nastavení neměly zapnutou.)

S mailama je trochu problém v tom, aby na odesílání měl někdo čas, když se to snažíme zprovoznit a také to, komu email poslat a komu nikoli. A např. při tomto výpadku nám ze začátku nešly ani maily a postupně se vše obnovovalo.

Asi lepší je založit vlákno na fóru, kde se informace k výpadku mnohem lépe upřesňují v čase.

Když vám nejde volání, jako první doporučuji restartovat telefon (případně i router je-li po ruce a je-li problémák) a pokud to stále nejde a internet funguje, tak doporučuji zkontrolovat naši stránku viz šipka.
image.png
image.png (445.93 KiB) Zobrazeno 3558 x
Když je větší problém, nesvítí všechno zeleně, doporučuji počkat.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8306
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od xsouku04 »

vlk píše: pon 10. čer 2024 8:22:49 Je už vše v pořádku?
Výpadek jsem zaznamenal, pak se vše rozjelo, ale nyní ACR Phone některé linky není schopen přihlásit "Registrace účtu se nezdařila: (TimeOut). Pokus bude opakován později. Přitom jsou všechny linky jednotným způsobem zadány, všechny fungovaly a nyní 4 ze 6 ne. Deaktivovat a aktivovat nepomohlo. Nějaký rozlišovací klíč jsem nenašel. A na všechny linky se jiná zařízení normálně zaregistrují.
Používá to Outbond sip push proxy ? Pokud ano, mohl by být problém v ní. Outbound proxy používáte naši, nebo přímo ACR telefonu? Naši máme lépe pod kontrolou.

Aha. Tak jsem na to asi přišel. Budete používat naši outbound sip proxy, která ale po poslední havárii nebyla zapnutá. Nyní jsem ji zapnul. (tedy neběžela)


Jestli se to nevyřešilo, napište mi prosím čísla linek, mohu se podívat, jestli k nám něco dojde. Nejlépe na email kontakt[zavináč]odorik.cz Všechny druhy problémů, co jsme zaznamenali po výpadku, jsem napsal v odpovědi výše.
vlk
Příspěvky: 194
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od vlk »

xsouku04 píše: pon 10. čer 2024 12:53:01
vlk píše: pon 10. čer 2024 8:22:49 Je už vše v pořádku?
Výpadek jsem zaznamenal, pak se vše rozjelo, ale nyní ACR Phone některé linky není schopen přihlásit "Registrace účtu se nezdařila: (TimeOut). Pokus bude opakován později. Přitom jsou všechny linky jednotným způsobem zadány, všechny fungovaly a nyní 4 ze 6 ne. Deaktivovat a aktivovat nepomohlo. Nějaký rozlišovací klíč jsem nenašel. A na všechny linky se jiná zařízení normálně zaregistrují.
Používá to Outbond sip push proxy ? Pokud ano, mohl by být problém v ní. Outbound proxy používáte naši, nebo přímo ACR telefonu? Naši máme lépe pod kontrolou.

Aha. Tak jsem na to asi přišel. Budete používat naši outbound sip proxy, která ale po poslední havárii nebyla zapnutá. Nyní jsem ji zapnul. (tedy neběžela)


Jestli se to nevyřešilo napište mi prosím čísla linek, mohu se podívat, jestli k nám něco dojde. Nejlépe na email kontakt[zavináč]odorik.cz Všechny druhy problémů co jsme zaznamenali po výpadku jsem napsal v odpovědi výše.
Napsal jsem tedy. Nicméně mezitím už vše funguje. Ano outbound proxy používám a právě ty linky, kde jsem zapomněl neodorik proxy, ty jely.
Odpovědět