Sice obvykle další volání nepoužívám, ale není nutné vyťukávat špatně zapamatovatelná čísla, lze vyťukat uložené rychlé volby v Odoriku (a ty mohou být pro snadnější zapamatování udělány dle nějakého klíče pro seniory - rok narození volaného, číslo domu volaného, ale senior je si schopen zapamatovat pár čísel a zbytek mít někde zapsaný.jlo píše: ↑čtv 25. kvě 2023 23:36:46To je jasné – pokud byste to ťukal. Ale řada telefonů (sám si to pamatuji minimálně u Nokií s S40/S60) v průběhu hovoru nabízí funkci „send DTMF“ – a tam se dá mj. předat číslo z adresáře telefonu, které si najdete (vyžaduje to jen – pro tenhle účel – abyste ta čísla neměl s + na začátku, to ústředna Odoriku nezvládne, tedy pokud vím; 00 je samozřejmě v pohodě).
Hlasové menu po skončení zpětného volání - chceme to?
Re: Hlasové menu po skončení zpětného volání - chceme to?
Re: Hlasové menu po skončení zpětného volání - chceme to?
U toho seniora (pokud už moc nezvládá) vidím pro něj jednodušší a jistější řešení: jen mu suše oznámit, že ho spojím s jeho lékařem, a pomocí callbacku spustit volání senior - lékař. A patrně by bylo vhodné oběma stranám dopředu oznámit, že k takovému hovoru dojde (a jedné straně, že po zvednutí telefonu uslyší vyzvánění a že má počkat). Mohu i ve svém výpisu volání pak zkontrolovat, že k hovoru opravdu došlo (že to neskončilo nezvednutým vyzváněním na jedné ze stran).
Ale každopádně - celé je tohle hodně atypický use case.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Hlasové menu po skončení zpětného volání - chceme to?
Nějaké novinky ohledně možnosti vypnutí hlasového menu po skončení zpětného hovoru?
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba