Linka je přihlášena na 3-4 různých zařízení. Pokud se na jednom z nich hovor odmítne (např. na mobilu v aplikaci Linphone), zvoní hovor stále na zbývajících zařízeních, kde ho lze také bez problémů vyzvednout, ale zároveň dojde k volání na záložní číslo, což je indikováno také následným mailem:
Dne 13.09.2024 v 09:43:23 byl hovor z cisla 7777XXXX na cislo 224YYYYY presmerovan na zalozni cislo 910ZZZZZ z duvodu nedostupnosti SIP zarizeni na lince ... což je nepravdivé tvrzení a i zbytečné volání
Odmítnutý hovor a volání na záložní číslo
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8262
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odmítnutý hovor a volání na záložní číslo
No možná záleží také na tom, jakým způsobem Linphone hovor odmítne. Možná to dělá jinak, než je obvyklé. Měl byste id hovoru?
Re: Odmítnutý hovor a volání na záložní číslo
Ten přesměrovaný na záložní číslo byl 612258671. Hovor byl nakonec vyzvednut pod id 612280834. Který přesně byl na Linphone, to nepoznám, buď 612258664 nebo 612258665