Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
V příloze je formulář žádosti s požadavkem čísla SIM karty, pokud ho teď zase nezmění, když to má vyřizovat kaktus.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Byl jsem na prodejně T-Mobile v Hradci Králové, moc tam o tom nevěděli a formulář u nich v systému nenašli. Použil se tedy ten, který jsem měl s sebou předvyplněn. Ovšem byla to ta starší verze a následně mi asi po týdnu přišlo toto:
Ale že by alespoň rovnou poslali tu aktuální verzi formuláře, to ne.Ahoj,
přijali jsme tvou žádost o vyjmutí z ochrany Hlasový Firewall 2.0. (dále jen „žádost“).
Pro nastavení této specifické služby je s ohledem na zákonnou regulaci a boj proti spoofingu třeba jednoznačná identifikace a autorizace tvojí osoby a propojení s mobilním číslem Kaktus i propojení tvých využívaných telefonních čísel tak, jak je uvedeno i ve smluvní dokumentaci s tvým druhým poskytovatelem. Pro dořešení přijetí žádosti a řádnou autorizaci tvojí osoby proto prosím zajdi na jakoukoli prodejnu T-Mobile.
Podaná žádost není na standardním formuláři "Žádost o vyjmutí z ochrany Hlasový Firewall 2.0" a neobsahuje tak všechny povinné údaje nutné pro vyjmutí z ochrany.
Pro více informací můžeš kontaktovat Kaktus na chatu na www.mujkaktus.cz nebo na Facebooku každý všední den od 10 do 22.
Tvůj Kaktus tým
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8313
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Odpovězte jim, že na pobočce nejsou schopni najít správný formulář, ať se o to postarají, nebo formulář pošlou.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Mohu jen sdělit vlastní zkušenost s pobočkou T-mobile. Někdy v únoru jsem tam ještě s původním zněním žádosti byl, ale to vůbec nevěděli která bije a co že to po nich vlastně chci a že to vůbec nedělají a neví ani kam by to měli poslat.
Poté jsem kontaktoval na FB podporu t-mobile, kde jsem se s pánem domluvil, ať na pobočku pošle nějaké info z jejich interní wikipedie nebo kde si sdělují informace o službách a řešeních a to se stalo (pak jsem na to nějakou dobu neměl čas).
Minulý týden jsem tam zašel s novou verzí žádosti a odkazoval jsem na email z února, který jim měl přijít (paní už evidentně věděla o co jde). Zavolala nějakému menežerisovi, aby ji poradil, co s tím má dělat. Vyfotila to a snad to někam poslala. Prozatím čekám.
Prý jsem tam byl zatím první a jediný s takovou žádostí.
Poté jsem kontaktoval na FB podporu t-mobile, kde jsem se s pánem domluvil, ať na pobočku pošle nějaké info z jejich interní wikipedie nebo kde si sdělují informace o službách a řešeních a to se stalo (pak jsem na to nějakou dobu neměl čas).
Minulý týden jsem tam zašel s novou verzí žádosti a odkazoval jsem na email z února, který jim měl přijít (paní už evidentně věděla o co jde). Zavolala nějakému menežerisovi, aby ji poradil, co s tím má dělat. Vyfotila to a snad to někam poslala. Prozatím čekám.
Prý jsem tam byl zatím první a jediný s takovou žádostí.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Možná to tady někde bylo napsáno, ale můžete mi doporučit pobočku v Brně, kde jsou nejvíce obeznámeni s touto problematikou a kde nebyl problém s vyplněním žádosti?
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
18 poboček T-Mobile za 2 měsíce. Na žádné nebyli schopni pomoci ani když jsem se zastavil na centrále TM na Chodově tak také odkázali na pobočku. To samé na infolince.
Z těch poznatků jsem došel k tomu, že T-Mobile ví o tom, že takovou asi službu poskytuje ale prakticky nikdo neví jak takvou žádost zpracovat.
Když přijdu s vyplněnou žádostí na pobočku tak mne odkazují na to, že to musím poslat na centrálu poštou, nebo že to musím se domluvit na infolince. A že takovou věc když nezunají tak ji nemohou ani odeslat, zpracovat. Prakticky na všech pobočkách když jsem tam přišel řekli, že vůbec neví o co jde a sami museli volat na infolinku, aby jim k tomu něco řekli. Tam však tohle nijak nepotvrdili ani nevyvrátili. Jen ví, že něco takového existuje ale nemají nějaké bližší informace jak vlastně postupovat pro její zpracování. Následuje pak hledání na webu T-Mobile (cca 20 minut) a pak prohledávají nějaký interní systém kde najdou informaci o tom, že něco takového je poskytováno ale není definováno jak postupovat takže to končí v začarovaném kruhu, kdy na pobočkách odkazují na to, že to si člověk musí poslat poštou sám na Tomíčkovu, nebo zavolat na infolinku. A tam mu zase řeknou, že musí na pobočku, aby to ověřili a odeslali oni. Je to prakticky nekonečné. Paradoxní je, že ikdyž obsluze na prodejně řeknou na infolince, že to musí ověřit tak ani to s nimi nehne.
Tahle "akce" je z pozice T-Mobile totálně nezvládnutá.
Aktuálně jsem to zkusil o něco více oficiálněji ... poslal jsem jim tu žádost do datové schránky tak uvidíme.
Co jsem se díval tak O2 to má o něco lépe vyřešeno formou online formuláře ale zd ajsou nějaká úskalí i tam nevím.
Z těch poznatků jsem došel k tomu, že T-Mobile ví o tom, že takovou asi službu poskytuje ale prakticky nikdo neví jak takvou žádost zpracovat.
Když přijdu s vyplněnou žádostí na pobočku tak mne odkazují na to, že to musím poslat na centrálu poštou, nebo že to musím se domluvit na infolince. A že takovou věc když nezunají tak ji nemohou ani odeslat, zpracovat. Prakticky na všech pobočkách když jsem tam přišel řekli, že vůbec neví o co jde a sami museli volat na infolinku, aby jim k tomu něco řekli. Tam však tohle nijak nepotvrdili ani nevyvrátili. Jen ví, že něco takového existuje ale nemají nějaké bližší informace jak vlastně postupovat pro její zpracování. Následuje pak hledání na webu T-Mobile (cca 20 minut) a pak prohledávají nějaký interní systém kde najdou informaci o tom, že něco takového je poskytováno ale není definováno jak postupovat takže to končí v začarovaném kruhu, kdy na pobočkách odkazují na to, že to si člověk musí poslat poštou sám na Tomíčkovu, nebo zavolat na infolinku. A tam mu zase řeknou, že musí na pobočku, aby to ověřili a odeslali oni. Je to prakticky nekonečné. Paradoxní je, že ikdyž obsluze na prodejně řeknou na infolince, že to musí ověřit tak ani to s nimi nehne.
Tahle "akce" je z pozice T-Mobile totálně nezvládnutá.
Aktuálně jsem to zkusil o něco více oficiálněji ... poslal jsem jim tu žádost do datové schránky tak uvidíme.
Co jsem se díval tak O2 to má o něco lépe vyřešeno formou online formuláře ale zd ajsou nějaká úskalí i tam nevím.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8313
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Úspěch tkví v detailech. Je třeba si vytisknout ten prázdný formulář, co lze stáhnout z tohoto fóra. A trvat na tom, že si k tomu musí informace dohledat podle nadpisu toho formuláře. To docela funguje.
Ale pokud to člověk řekne svými slovy, tak oni opravdu nejsou schopni k tomu něco najít, navíc to zní hodně nevěrohodně.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Přesně tak - žádal jsem zatím celkem pro 9 čísel (na 3 nebo 4 různých pobočkách, i když více než polovinu na jedné stejné) a asi 3x se stalo, že něco zvrtali, což pak byla záležitost třeba 2 týdnů, než jsem se tam kvůli tomu dostal znovu (poslední oprava pak ale byla v řádu hodin a ne obvyklých 1-2 dnů, než to zpracují), ale v souhrnu vždy relativně "hladká" záležitosT, i když jednou opakovaně hledali, opakovaně někam volali, nakonec to jaksi zpracovali a ve výsledku nic (napodruhé mi jinde bylo řečeno, že to v systému zadané není, i když si tehdy naskenovali žádost, ofotili občanku a kamsi vše za mé přítomnosti odeslali).
Jediná zajímavost při posledním (opakovaném) podání žádosti byla, že prý se to musí řešit v pracovní době oddělení fraudů (kam musí alespoň prý v případě Kaktusu volat), což je Po-Pá 8-14! Nicméně věc nakonec někdo na jejich straně vyřídil i v 17:30, když jsem dost tlačil na to, že v uvedenou dobu prostě nemám šanci prodejnu navštívit.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Ahoj, na jaké pobočce v Brně jsou prosím tedy nejlépe seznámeni s tím formulářem? Děkuji moc za info.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Už to mám pro t-mobile aktivované, ale zjistil jsem, že u uživatelů O2 se jim moje číslo zobrazuje jako skryté číslo. Co se s tím dá dělat?