Dobrý den.
Šiklo by se zřídit nějaké telefonní číslo, jako je např. +420533534001, pro aktivaci dat, když jsou data blokována ve službách.
Hodilo by se to třeba i když nemám možnost si data aktivovat, když je v mobilu nemám a chtěl bych je, zrovna když jsem třeba na cestách.
Také i nějaké číslo pro deaktivaci.
Také něco podobného, pro rychlé vypnutí, např. při zneužití telefonu apod.
Telefon právě užívá někdo jiný než já a já to nechci.
Takový telefon by se třeba zablokoval na cca 15 min. a pak by normálně fungoval.
Také by se hodila možnost, třeba přes ústřednu Odorik odeslat do telefonu nějaký SMS kód, nebo něco podobného, který by zjednodušil nalezení třeba odcizeného telefonu.
Ústředna by mohla shromažďovat taková data a uživatel by si je sám mohl přečíst v nějakém menu.
Předem děkuji.
Obnova dat při blokovaných službách.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 02. říj 2013 23:00:51
- Bydliště: Plzeň
Re: Obnova dat při blokovaných službách.
Z toho asi nic nebude, protože Odorik je pouze virtuální operátor a sotva může poskytovat služby, které zvládne jenom čistě MNO. A pokud jde o nalezení telefonu, tak toto se řeší přes jeho výrobce, resp. operační systém (Google, Apple).
Spíš bych se zeptal Odoriku, proč nemá v nabídce u dat možnost tzv. "Data nonstop" neboli za příplatek - po vyčerpání základního objemu dat - snížení rychlosti na 256 kbps až do konce zúčtovacího období, jako je tomu u jiných virtuálů taktéž v síti T-Mobile?
Spíš bych se zeptal Odoriku, proč nemá v nabídce u dat možnost tzv. "Data nonstop" neboli za příplatek - po vyčerpání základního objemu dat - snížení rychlosti na 256 kbps až do konce zúčtovacího období, jako je tomu u jiných virtuálů taktéž v síti T-Mobile?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8351
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obnova dat při blokovaných službách.
Byli jsme zařazeni do jiné skupiny virtuálů (podle množství SIM a možná i obratu), takže nás se ty výhodnější velkoobchodní nabídky netýkají.Pitomec píše: ↑stř 25. pro 2024 11:57:40 Z toho asi nic nebude, protože Odorik je pouze virtuální operátor a sotva může poskytovat služby, které zvládne jenom čistě MNO. A pokud jde o nalezení telefonu, tak toto se řeší přes jeho výrobce, resp. operační systém (Google, Apple).
Spíš bych se zeptal Odoriku, proč nemá v nabídce u dat možnost tzv. "Data nonstop" neboli za příplatek - po vyčerpání základního objemu dat - snížení rychlosti na 256 kbps až do konce zúčtovacího období, jako je tomu u jiných virtuálů taktéž v síti T-Mobile?
Co se týče různé aktivace deaktivace prozvoněním. Využilo by to hrozně málo lidí.