Obnova dat při blokovaných službách.

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
JirkaPlzen
Příspěvky: 3
Registrován: stř 02. říj 2013 23:00:51
Bydliště: Plzeň

Obnova dat při blokovaných službách.

Příspěvek od JirkaPlzen »

Dobrý den.

Šiklo by se zřídit nějaké telefonní číslo, jako je např. +420533534001, pro aktivaci dat, když jsou data blokována ve službách.
Hodilo by se to třeba i když nemám možnost si data aktivovat, když je v mobilu nemám a chtěl bych je, zrovna když jsem třeba na cestách.
Také i nějaké číslo pro deaktivaci.

Také něco podobného, pro rychlé vypnutí, např. při zneužití telefonu apod.
Telefon právě užívá někdo jiný než já a já to nechci.
Takový telefon by se třeba zablokoval na cca 15 min. a pak by normálně fungoval.

Také by se hodila možnost, třeba přes ústřednu Odorik odeslat do telefonu nějaký SMS kód, nebo něco podobného, který by zjednodušil nalezení třeba odcizeného telefonu.
Ústředna by mohla shromažďovat taková data a uživatel by si je sám mohl přečíst v nějakém menu.

Předem děkuji.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2669
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Obnova dat při blokovaných službách.

Příspěvek od Pitomec »

Z toho asi nic nebude, protože Odorik je pouze virtuální operátor a sotva může poskytovat služby, které zvládne jenom čistě MNO. A pokud jde o nalezení telefonu, tak toto se řeší přes jeho výrobce, resp. operační systém (Google, Apple).

Spíš bych se zeptal Odoriku, proč nemá v nabídce u dat možnost tzv. "Data nonstop" neboli za příplatek - po vyčerpání základního objemu dat - snížení rychlosti na 256 kbps až do konce zúčtovacího období, jako je tomu u jiných virtuálů taktéž v síti T-Mobile?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8351
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Obnova dat při blokovaných službách.

Příspěvek od xsouku04 »

Pitomec píše: stř 25. pro 2024 11:57:40 Z toho asi nic nebude, protože Odorik je pouze virtuální operátor a sotva může poskytovat služby, které zvládne jenom čistě MNO. A pokud jde o nalezení telefonu, tak toto se řeší přes jeho výrobce, resp. operační systém (Google, Apple).

Spíš bych se zeptal Odoriku, proč nemá v nabídce u dat možnost tzv. "Data nonstop" neboli za příplatek - po vyčerpání základního objemu dat - snížení rychlosti na 256 kbps až do konce zúčtovacího období, jako je tomu u jiných virtuálů taktéž v síti T-Mobile?
Byli jsme zařazeni do jiné skupiny virtuálů (podle množství SIM a možná i obratu), takže nás se ty výhodnější velkoobchodní nabídky netýkají.

Co se týče různé aktivace deaktivace prozvoněním. Využilo by to hrozně málo lidí.
Odpovědět