Asi to "zaniklo v překladu", zkusím tedy znovu požádat pana administrátora o zodpovězení dotazu. Rád bych si totiž číslo přidal pod svůj účet a měl tak geo, i již pod vámi provozované nomad + CLIP pohromadě. Díky
VoIP Operátor https://www.mikrotech.cz/ pravděpodobně končí
Re: VoIP Operátor https://www.mikrotech.cz/ pravděpodobně končí
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8657
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VoIP Operátor https://www.mikrotech.cz/ pravděpodobně končí
Informace o portacích čísel je zde https://www.odorik.cz/w/geograficka_a_n ... nych_cisel
Pevná čísla se obvykle portují pomocí OKU kódu. Ten ale ČTÚ zneplatnil tím, jak čísla odejmul, takže je nelze použít.
Pevná čísla se obvykle portují pomocí OKU kódu. Ten ale ČTÚ zneplatnil tím, jak čísla odejmul, takže je nelze použít.
Re: VoIP Operátor https://www.mikrotech.cz/ pravděpodobně končí
Tak jsme také celá rodina (tři tel. čísla - moje, mojí matky a mojí sestry) byli, po téměř 12 letech využívání VoIP telefonie od Mikrotechu, převedeni k 10.9. a 11.9.2025 jinam. Dozvěděli jsme se to až z odpovědi ČTÚ na podaný podnět v souvislosti s nedávným problémem u matky (nepřipsání kreditu dobitou částkou). Pan Mencner nás o převedení jinam neinformoval. Infolinku má nefunkční a na emaily, ani na oficiální reklamaci v zákonné lhůtě 1 měsíce, nijak nereagoval.
Bohužel jsme však byli všichni převedeni k jiným společnostem.
Původní OKU kódy k číslům od Mikrotechu sice máme k dispozici, ale, jak jsem pochopil, po převedení k jiným společnostem jsou již neplatné.
V našem případě se jedná o 3 tel. čísla z rozsahů:
311 230 XXX . . . k 11.9.2025 přiděleno společnosti FAYN Telecommunications s.r.o.
311 233 XXX . . . k 10.9.2025 přiděleno společnosti xPhoNet CZ s.r.o.
311 235 XXX . . . k 10.9.2025 přiděleno společnosti ČD - Telematika a.s.
Výše uvedené společnosti jsem již kontaktoval emaily s žádostí o nové OKU kódy.
Jedna společnost mi již nový OKU kód poslala, bohužel ale pouze 12-místný, takže jsem požádal o jeho prověření.
Druhá společnost mi napsala, ať požádám nového operátora o přenos čísla pomocí formuláře CAF, že tomu pak vyhoví.
Na odpověď třetí společnosti čekám.
Rád bych se Vás zeptal, bylo by možné původní tel. čísla VoIP telefonů převést k Odoriku?
Děkuji Vám předem za odpověď.
Bohužel jsme však byli všichni převedeni k jiným společnostem.
Původní OKU kódy k číslům od Mikrotechu sice máme k dispozici, ale, jak jsem pochopil, po převedení k jiným společnostem jsou již neplatné.
V našem případě se jedná o 3 tel. čísla z rozsahů:
311 230 XXX . . . k 11.9.2025 přiděleno společnosti FAYN Telecommunications s.r.o.
311 233 XXX . . . k 10.9.2025 přiděleno společnosti xPhoNet CZ s.r.o.
311 235 XXX . . . k 10.9.2025 přiděleno společnosti ČD - Telematika a.s.
Výše uvedené společnosti jsem již kontaktoval emaily s žádostí o nové OKU kódy.
Jedna společnost mi již nový OKU kód poslala, bohužel ale pouze 12-místný, takže jsem požádal o jeho prověření.
Druhá společnost mi napsala, ať požádám nového operátora o přenos čísla pomocí formuláře CAF, že tomu pak vyhoví.
Na odpověď třetí společnosti čekám.
Rád bych se Vás zeptal, bylo by možné původní tel. čísla VoIP telefonů převést k Odoriku?
Děkuji Vám předem za odpověď.
Naposledy upravil(a) Redyman dne ned 09. lis 2025 12:33:27, celkem upraveno 1 x.