Dobrý den,
Jsem nový,spokojený uživatel služeb Odorika.Bohužel má to dvě vady na kráse.
1) Když volám přes SIP v telefonu Nokia N8 a hovor je zvednut nic není slyšet (ani na jedné straně) voláno přes data.
2) Když volá někdo na Odorika..hovor se vždy po 36 sekundách přeruší.Připojení mám stabilní od O2 ADSL.Zkusil jsem měnit modem,kde se dá deaktivovat AGl...nepomohlo.Měnil jsem i nastavení brány..bez výsledku.Brána byla vyzkoušena na internetu UPC,kde vše běželo na jedničku.Co je ovšem zajímavé....když u jedné linky na bráně nastavím místo Odorika jiného virtuálního operátora...vše funguje bez problému.Nevíte,co dělám špatně?Prosím o radu.
Bod č. 1 jsme s Rossem taky odstranili byla to softwarová závada na N8. Po přeinstalování již vše je OK.