V tom konkrétním případě - hovoru, co má protistrana za koncové zařízení? (mobil, analog+brána.....) Možná blbost - nemá telefon, který upozorňuje na délku hovoru? (pípne)
No, jednostranné přerušení hovoru nemá s tím pípáním asi nic společného.... Zkoušel jste otestovat připojení (ztráty paketů, jitter...)?
Pípání během hovoru
Re: Pípání během hovoru
Byla to pevná linka. A pípání bylo tak silné, že se mne protistrana po skoro každém pípnutí ptala, zda se ještě slyšíme.Kabek píše:V tom konkrétním případě - hovoru, co má protistrana za koncové zařízení? (mobil, analog+brána.....) Možná blbost - nemá telefon, který upozorňuje na délku hovoru? (pípne)

A já ji v tu chvíli opravdu neslyšel.
Nezkoušel, nikdy jsem si s takovými věcmi nehrál... můžete mne když tak nasměrovat na nějaké vhodné nástroje a informace o tom? (ano, umím googlit, ale není nad doporučení).Kabek píše: No, jednostranné přerušení hovoru nemá s tím pípáním asi nic společného.... Zkoušel jste otestovat připojení (ztráty paketů, jitter...)?
Ale obávám se, že to víc objasní až záměna hardware. Chci prohodit router Asus a PAP2T s tímhle Zyxelem, ale vázne to na časoprostorové odloučenosti obou přístrojů a minimalizaci času, kdy bude jedna strana bez přístroje.
Update: Nasměrování proběhlo přes SZ
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Pípání během hovoru
Tak nevím, jestli je to Vaše zásluha, ale problém s ozvěnou se už vyřešil, i když jsem žádné úpravy na telefonu ani v administraci VoIP brány neprováděl.xsouku04 píše:Vypnout reproduktor by nešlo ?
Zkusil bych si pohrát s volbami echocancelace, pokud jsou nějaké přítomny, popřípadě se zesílením vstupu a výstupu. To se v některých případech uvádí v decibelech. Pokud ztlumíte hlasitost výstupu nebo citlivost mikrofonu, můžete se tak zbavit ozvěny.


- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pípání během hovoru
Asi to bude tím, že jsme vyměnili operátora, přes kterého směrujeme většinu hovorů na pevné linky.
Stejně je to ale divné, protože pokud slyší ozvěnu volaná osoba (tedy ta mimo síť odorik), indikuje to spíše problém v nastavení adaptéru (hlasitost, echocancelace a pod).
Echocancelace je trochu šarlatánství.
Stejně je to ale divné, protože pokud slyší ozvěnu volaná osoba (tedy ta mimo síť odorik), indikuje to spíše problém v nastavení adaptéru (hlasitost, echocancelace a pod).
Echocancelace je trochu šarlatánství.
Re: Pípání během hovoru
Mně se v poslední době zdá, že ustalo to pípání... tedy při při volání Odorik - Odorik, adaptér Zyxel - PAP2T (já jsem na straně PAPu). Rychle to zaklepat...
Nevím, jak v ostatních případech.
Nevím, jak v ostatních případech.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba