Stránka 2 z 3
Re: Přesměrování hovorů
Napsal: sob 08. pro 2012 16:50:30
od JPT
OK, dík. Už to funguje. Možná by to chtělo dát o tom zmínku ve webovém nastavení, že to jde nastavit se spožděním. Je to ve wiki, ale tam je to napsané tak divně přes "falešné zvonění" pod kterým, jsem si představil, že to bude zvonit jen volajícímu a ne volanému. Ale zkusil jsem to a funguje to.
Já bych změnil podmenu "Paralerní vyzvánění" na "Paralerní vyzvánění / Přesměrování hovorů" a následující text z wiki
Wiki:
Chtěl bych přesměrovat hovory, třeba po několika zazvonění, když to v prodejně nikdo nezvedne. Našel jsem zmínku, že to jde, ale nenašel návod, jak to udělat.
Využijte zpožděné přesměrování:
Po přihlášení: návody a nastavení > Vlastní telefonní číslo… > Vlastní telefonní číslo > Paralelní vyzvánění
zadejte *083YYXXXXXXXXXXXX - na YY vteřin se spustí falešné zvonění předtím, než bude volat na číslo XXXXXXXXX
bych tam nějak zapracoval a asi bych vypustil to o tom falešném zvonění, aby to lidi nemátlo. A možná bych před přesměrováním nechal přehrát nějakou hlášku, že se to přesměrovává.
Re: Přesměrování hovorů
Napsal: sob 08. pro 2012 17:54:44
od Pitomec
To by zbytečně mátlo volajícího, kterému koneckonců může být jedno, že se hovor přesměrovává, protože to přesměrování stejně platíš ty.
Re: Přesměrování hovorů
Napsal: sob 08. pro 2012 21:01:19
od JPT
Tak když to platím já, tak to pak jo. To je ta hláška zbytečná.
Re: Přesměrování hovorů
Napsal: ned 16. pro 2012 15:36:03
od kapetr
Prosím o radu:
1. žádnou položku o přesměrování v účtu pod "vlastní tel.č." nemám ?!
Není to tím, že nemám žádné geo/nomad číslo ? Pokud ano, tak nač takové omezení ? Nahrávání hovorů, zmešk. hovory, schránka, ... je použitelné i pro jen interní odorik číslo.
2. snažil jsem se z fóra vydedukovat, jak se to nastavuje - částečně marně.
Jak jsou v diskuzích uvedena čísla s prefixy z těch "speciálních" čísel - to se zadává jako paralelní vyzvánění ?
Nechápu to pojmenování - třeba sekvenci zakazující zvonění v noci PARALELNĚ NEZVONÍ se zvonícím číslem bez prefixu, takže to zvoní tak, jako tak ? Nebo ty "paralelní" čísla/akce ve skutečnosti přebijí normální akci, tedy zvonění ?
A jaké má co prioritu - pokud použiji více paralelních čísel/prefixů ?
3. a co to nahrávání:
- volám č. XXX -> vytočím *086XXX
- jsem volán -> dám *086*moje_č do paralelního vyzvánění ?
Díky.
Re: Přesměrování hovorů
Napsal: stř 26. pro 2012 11:56:01
od kapetr
ping ... omlouvám se, ale stále jsem nikde nenašel odpověď na výše uvedené dotazy. Vyhledávám ve fórech a nic. Všude jen co nastavit, ale nikde není uvedeno KDE ?!
Zkrátka nechápu, kam a jak zadávat prefixy z
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla určené pro příchozí hovory - např.:
*082 falešné zvonění
*083YYXXXXXXXXXXXX zpožděné volání
*084ABhhmmHHMMXXXXXXXXX časově podmíněné vyzvánění
*0851XX*300116 hlasová schránka
*08550XX*300116 přehrání uvítání hlasové schránky
a pod
Prolezl jsem web rozhraní účtu snad stokrát - a přesměrován/paralelní vyzvánění/..... NIKDE!
Nutně potřebuji radu nebo nové brejle

Re: Přesměrování hovorů
Napsal: stř 26. pro 2012 12:07:01
od kovik
Zdravim,
musite mit verejne cislo,
linky reprezentuji konecne zarizeni, na ketre se posila hovor, ale nelze ji presmerovat, presmerovat lze pouze verejne cisla.
Re: Přesměrování hovorů
Napsal: stř 26. pro 2012 12:52:15
od kapetr
Díky - sice důvod moc nechápu - řada služeb má dozajista smysl i u interních čísel.
Proč, když mi někdo ze sítě Odoriku bude volat na mé odorik-číslo *xyz, když nebudu online, nemůže spadnout do hlas. schránky ?
Já, a asi nebudu sám, veřejné číslo přilepené na *číslo nepotřebuji - ven volat můžu a jsem li u PC, tak mi lze volat z PC na sip uri. Nejde mi těch 10/20,-, ale o pochopení logiky věci.
Jediné, co by se mi mohlo hodit je nahrávání příchozích hovorů přesměrovaných na mobil. S tím veř. číslem to bude fungovat ? A jak to nastavit ?
Někde jsem zde četl, že pro přesměrování na (paralelní vyzvánění na) mobil je korektnější nomadické číslo 910.
Ale jde se z něj dovolat u Odoriku na čísla 800 ? U mikrotechu se z 910 na 800 nelze spojit. Bojím se, že když si objednám číslo 910 a to se mi naváže na mé *interní, tak se už na zelené linky z Odoriku nedovolám ?!
Re: Přesměrování hovorů
Napsal: ned 30. pro 2012 18:28:34
od xsouku04
kapetr píše:Díky - sice důvod moc nechápu - řada služeb má dozajista smysl i u interních čísel.
Proč, když mi někdo ze sítě Odoriku bude volat na mé odorik-číslo *xyz, když nebudu online, nemůže spadnout do hlas. schránky ?
Já, a asi nebudu sám, veřejné číslo přilepené na *číslo nepotřebuji - ven volat můžu a jsem li u PC, tak mi lze volat z PC na sip uri. Nejde mi těch 10/20,-, ale o pochopení logiky věci.
Jediné, co by se mi mohlo hodit je nahrávání příchozích hovorů přesměrovaných na mobil. S tím veř. číslem to bude fungovat ? A jak to nastavit ?
Někde jsem zde četl, že pro přesměrování na (paralelní vyzvánění na) mobil je korektnější nomadické číslo 910.
Ale jde se z něj dovolat u Odoriku na čísla 800 ? U mikrotechu se z 910 na 800 nelze spojit. Bojím se, že když si objednám číslo 910 a to se mi naváže na mé *interní, tak se už na zelené linky z Odoriku nedovolám ?!
Věc se má tak, že běžní uživatele ani nemusí vědět, že zde existuje něco jako čísla v síti. Prostě jsou zde jen veřejná čísla a čísla v síti fungují jen jako pomůcka pro nastavování.
Pokud by ony možnosti existovali spousta lidí se do toho zamotá, a hovory si naprosto zacyklí.
Pokud volám číslo v síti, je to taková alternativní možnost jak volat jen na danou linku a nikam jinam. Pokud si chcete pomechat možnost čísla dále přesměrovávat, nikomu dalšímu neříkejte svoje číslo v síti a místo toho řekněte to veřejné.
Ano pokud na zelené linky se lze dovolat i z 910 čísel a když je číslo v síti navázáno na veřejné, tak to ničemu nevadí.
Nahrávat přesměrované hovory na mobil můžete, je třeba ale přidat nahrávací prefix.
Re: Přesměrování hovorů
Napsal: pon 31. pro 2012 7:43:01
od kapetr
Tak jsem si na vyzkoušení koupil nomad. číslo a opravdu vše funguje

Viz
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... t=30#p7113
Jen otázečka - lze i s navázaným číslem volat "anonymně" jako dříve - jen z interního čísla ? Tedy aby se volanému nezobrazovalo to moje veřejné číslo, ale to sdílené od Odoriku ?
Třeba formou prefixu jako u mobilů : *31#
Předpokládám, že by to šlo řešit koupením další linky (*čísla) a dvojí registrací, ale ten prefix by byl lepší.
Re: Přesměrování hovorů
Napsal: pon 31. pro 2012 8:49:08
od xsouku04
Anonymně lze volat, když si to nastavíte na telefonu. Je pak vidět skryté číslo. Ale 910119999 dosáhnete jen pomocí další linky.