Stránka 2 z 4

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: pát 11. led 2013 11:40:26
od xsouku04
cz-helper píše:
admin píše:Cílem aplikace je proskenovat LAN uživatele a vytvořit síťové tunely ke všem síťovým zařízením, které naslouchají na portu 80 TCP.
Jeste jsem si uvedomil jednu vec. Jeden z pristroju, ktere pouzivam je i Interbell IB-136 (PoE). Jeho nastaveni je na portu 9999 ne 80. Co si tak vybavuji, setkal jsem se historicky i s jinym telefonem (well ?), ktery mel take port 9999 na webove rozhrani. Uvazujete i takove "vyjimky" ?

Vim, ze je tam moznost vytvorit tunel na jakykoli port manualne (viz "README"), nicmene nevim kolik takovych pristroju je jeste v obehu... ;-)

BTW: Kdyz uz pisu k tomu modelu, nevi nekdo, kde by se dala sehnat posledni verze fw pro Interbell IB-136 :D ?
Je ten port 9999 opravdu defaultní nastavení, nebo to bylo dodatečně nastaveno uživatelem pro zvýšení bezpečnosti ?
Já jsem se s tím ještě nesetkal, ale je pravda že s telefony Interbell se vůbec nijak moc nesetkávám.

Pokud máte webové rozhraní na veřejné adrese, změnit defaultní porty je docela dobrá ochrana, protože podobně jako skenujeme lokální síť my, skenují útočníci celý internet (ale ne všechny porty) a hledají zařízení s defaultním heslem nebo nějakou vážnou security chybou aby z něj získali SIP jméno a heslo.

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: pát 11. led 2013 12:19:56
od cz-helper
xsouku04 píše:
cz-helper píše:
admin píše:Cílem aplikace je proskenovat LAN uživatele a vytvořit síťové tunely ke všem síťovým zařízením, které naslouchají na portu 80 TCP.
Jeste jsem si uvedomil jednu vec. Jeden z pristroju, ktere pouzivam je i Interbell IB-136 (PoE). Jeho nastaveni je na portu 9999 ne 80. Co si tak vybavuji, setkal jsem se historicky i s jinym telefonem (well ?), ktery mel take port 9999 na webove rozhrani. Uvazujete i takove "vyjimky" ?
Je ten port 9999 opravdu defaultní nastavení, nebo to bylo dodatečně nastaveno uživatelem pro zvýšení bezpečnosti ?
Já jsem se s tím ještě nesetkal, ale je pravda že s telefony Interbell se vůbec nijak moc nesetkávám.

Pokud máte webové rozhraní na veřejné adrese, změnit defaultní porty je docela dobrá ochrana, protože podobně jako skenujeme lokální síť my, skenují útočníci celý internet (ale ne všechny porty) a hledají zařízení s defaultním heslem nebo nějakou vážnou security chybou aby z něj získali SIP jméno a heslo.
Je to default. Bylo to minimalne u telefonu Interbell IB-135 a IB-136 (tam o tom vim).

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: pát 11. led 2013 12:34:05
od d2-mac
Port 9999 používají pro www některé VoIP brány a telefony Well:
http://www.joyce.cz/files/technicka-pod ... ip_cpe.pdf

a také VoIP telefony Patton SL4050 a SL4050B (oba již nejsou dodávány).

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: pát 11. led 2013 12:57:55
od 4smart.cz
V tom případě bude verze beta 3 aplikace odorikSTUN+ analyzovat i tento port.

Pokud máte doma nebo v práci nějaké VoIP zařízení, pomozte nám vyzkoušet že naše aplikace funguje správně.

J.M.

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: pon 14. led 2013 10:45:28
od 4smart.cz
Právě byla uvolněna nová verze aplikace odorikSTUN+ beta 3.
Souhrn změn i aplikaci je možné stáhnout zde:

https://www.4smart.cz/odorikSTUNPlus/

Opět prosím všechny uživatele o otestování aplikace.

J.M.

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: pon 14. led 2013 11:11:58
od Petr-II
Potvrzuji, ze tel Well 3130IF vyuziva port 9999 defaultne. Pristi vikend Vam mohu na nem spustit testovaci aplikaci.

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: úte 15. led 2013 15:40:55
od 4smart.cz
Petr-II píše:Potvrzuji, ze tel Well 3130IF vyuziva port 9999 defaultne. Pristi vikend Vam mohu na nem spustit testovaci aplikaci.
Budu velmi vděčný za každý podobný test naší aplikačky...
3. beta verze již port 9999 podporuje.

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: pát 18. led 2013 10:53:14
od 4smart.cz
Právě vyšla verze beta 4 naší aplikace odorikSTUN+ pro vzdálenou technickou podporu.
Hlavní novinkou v tomto vydání je kompatibilita s OS Windows 8.

Prosím uživatele o otestování.

https://www.4smart.cz/odorikSTUNPlus/

J.M.

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: ned 20. led 2013 15:21:59
od Petr-II
Tak test jsem provedl, technik se pripojil ale tunel na port 9999 jsem musel nastavit rucne. Doufam, ze Vam to pomohlo.

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Napsal: úte 22. led 2013 15:16:53
od 4smart.cz
Dobrý den, díky za test.

Výsledek je však nevalný. Buď se nezalogovala odpovídající odpověď, nebo jde o případ http odpovědí - kód 302 Redirect, kterou zde z 20.1. máme.
Tento však aplikace zatím neumí vyřešit. Pokusím se implementaci redirectu dohnat v 5. beta verzi.

J.M.