Pitomec píše:Možná zavedení volitelných paušálů s volnými minutami nebo nižší cenou za volání by stálo za úvahu.
Tady jsem osobne spise proti. Pristup s
balicky se mi trochu prici... Je to presne duvod, proc jsem o nekterych konkurencich ani neuvazoval. Vnimal bych to spise jako krok stranou a verim, ze bych nebyl sam.
Neumim si ani predstavit "motivacni" program typu, vyres
nekolik problemu, dostanes
par minut / kredit. V tom pripade by byl asi znacny narust dotazu i odpovedi

.
Taktez me docela odrazuje
minimalni plneni. Pokud by se melo neco takoveho zavadet, tak bych pripustil za ucet - dalo by se predpokladat ze osoba za uctem bude asi ta, ktera je bud technicky zdatna, ci zdatna v jine nez technicke oblasti

. No a pokud neco vyresi s jednim cislem, s druhym to snad zvladne

.
Nejsem v tomto smeru asi nejvdecnejsi zakaznik, nicmene na druhou stranu ani nepatrim k tem, kteri chrli dotazy na technickou podporu

.
xroot píše:my tam routujeme naše veřejný IP aby to chodilo
Pokud tomu dobre rozumim, tak jste dali konektivitu a zakaznici si poridili sluzbu nekoho jineho s "nejlevnejsim" dostupnych zarizenim. V tom pripade jim spise pritezujete nez pomahate, kdyz jim davate verejne IP adresy jen kvuli VoIP gw / telefonum. Je to tu jiz mnohokrat zmineno - Voip a verejne vs. privatni IP adresa... Pokud je davate normalne, tak asi neni co resit (je to pak vec kazdeho uzivatele), pokud je davate "kvuli VoIP", tak nechapu. Problem neni v privatni adrese a NATu, to VoIP technologie umi prekonat... Problem je zpravidla v koncovem zarizeni.
Co bych jeste pochopil, pokud byste jim dali "staticky" port, ktery by sel jim na 5060

.
Nicmene, abychom neutekly od tematu, dostavame se zpet v zacarovanem kruchu - kdo je schopen priznat, ze v tom neni uplne kovany (vyssi sazba, balicek,...) ?
