Kabek píše:...odhlásila brána.... Myslíte tím to, že se neobnovila registrace v očekávané době. Při výpadku elektřiny nebo internetu se brána (IP telefon) nemá jak odhlásit - není proud - není spojení....
Jasně výpadek se u nás dá poznat tak, že zařízení si registraci neobnoví a nebo též tak, že přestane odpovídat na keep alive pakety.
Registraci si můžete nastavit na krátký interval, takže řešitelné to je a může to být spolehlivá detekce. Jen by bylo třeba to naší straně dodělat, ale technický problém to není. Poté bude použití pro bezpečnost bezproblémové.
Kabek píše:
Rozumím tomu, že při příchozím volání, není-li koncové zařízení z nějakých důvodů aktivní, nedojde k potřebné komunikaci a systém u Vás to okamžitě zjistí - volající dostane patřičnou hlášku a systém například pošle někam nějaké avízo (SMS, email...). Nojo, ale z pohledu zabezpečovačky (PCO) není možné stále v nějakých intervalech "volat" na to číslo a zkoušet jeho stav. Jednak to není obvyklá funkce PCO a pak by toto číslo muselo být jen a jen pro ústřednu zabezpečovačky, aby příchozí volání (zvonění) nikoho neotravovalo (v noci i nebudilo). Je to poněkud krkolomné.....
To bych už asi domluvil s provozovatelem PCO datové spojení jako takové, kde PCO a objekt komunikují v reálném čase (třeba i po internetu). Je to jen o penězích a provozních nákladech, v neposlední řadě o HW vybavení provozovatele PCO.
Pokud hovor nepůjde spojit na nějakou linku to buď proto,že na lince není nic zaregistrováno (to víme ihned), nebo zařízení na příchozí hovory prostě neodpoví (čeká se několik vteřin), poté bude číslo směrováno na náhradní číslo. To může být hlasová schránka, jiné číslo v síti, nebo mobil. A bude zaslán email, o tomto selhání. Tohle už máme hotové, jen to testujeme.