Re: Kvalita hovoru - někdy neslyším příchozí hlas
Napsal: ned 17. lis 2013 16:18:47
Co se týče hovor callid 72379461 je to stejné jako na obrázku výše, kdy nebylo slyšet.
Co se týče toho přerušeného hovoru, myslím, že to s tím nesouvisí. Prostě na chvíli přestal fungovat internet.
U hovorů 72473366,72473387,72473419 vidím, že na dané pakety Invite nikdo neodpověděl.
Ono je v podstatě chybné, že volající slyší vyzvánění ještě v době, kdy telefon příjem hovoru nepotvrdil. Na to bychom se měli podívat.
Dejte vědět, jestli změna kodeku pomohla. Tipl bych si, že to asi nepomůže.
Kde jste onen TP LINK TLSF 100SD pořídil? Nemohu najít na internetu žádnou speicifikaci. Jako kdyby se po něm zem slehla. Můžete-li, zkusil bych jej vyměnit za jiný.
Co se týče toho přerušeného hovoru, myslím, že to s tím nesouvisí. Prostě na chvíli přestal fungovat internet.
U hovorů 72473366,72473387,72473419 vidím, že na dané pakety Invite nikdo neodpověděl.
Ono je v podstatě chybné, že volající slyší vyzvánění ještě v době, kdy telefon příjem hovoru nepotvrdil. Na to bychom se měli podívat.
Dejte vědět, jestli změna kodeku pomohla. Tipl bych si, že to asi nepomůže.
Kde jste onen TP LINK TLSF 100SD pořídil? Nemohu najít na internetu žádnou speicifikaci. Jako kdyby se po něm zem slehla. Můžete-li, zkusil bych jej vyměnit za jiný.