Stránka 2 z 2

Re: vrácení sim

Napsal: čtv 05. čer 2014 15:53:57
od misa
Hooonza píše:
xsouku04 píše:Proč vám poslali simkartu se vyškrkaným pinem ještě prověříme. Tu poštou jistě posílat neměli. Leda že byste o to požádal.
Nepožádal jsem o nic takového, objednal jsem 5x SIM, 4 jsou normální, 5. proškrtaná. Možná se to někde na pultě zamíchalo. OK, nechám si tu kartu pro sebe a budu sledovat, díky :-)
Dobrý den, vrácená určitě nebyla (neevidujeme žádnou vrácenou seškrábnutou nevyloupnutou v poslední době). Kolega ji nejspíše původně chtěl někomu u nás na pobočce přiřadit, tak ji setřel, ale potom se spletl a omylem Vám ji poslal. Pokud jste oněch pět SIM karet objednával 3.6., tak ani jedna určitě nikde použita nikdy nebyla - teď jsem je ještě všechny kontrolovala u nás. Za chybu se omlouváme.

Re: vrácení sim

Napsal: čtv 05. čer 2014 22:21:45
od Hooonza
V pořádku, nic se neděje, díky za vysvětlení :-)