Kristovec píše:megacruiser píše:Deaktivace SIM (suspendování) je již dostupná v uživatelském rozhraní. Po deaktivaci lze SIM zase aktivovat. Po dobu kdy je SIM neaktivní se neplatí udržovací poplatek 0,7 Kč denně.
Zároveň jsme automatizovali aktivaci nových SIM karet. Aktivace by tedy neměla být delší než desítky minut. Pokud k nějakému většímu zdržení přesto dojde, není způsobené námi, ale pomalou odezvou T-mobile.
Úspesne jsem to vyzkousel,karticka uz hajá,ale kde najdu aktivání odkaz,az ho budu potrebovat?
Zatím tam vidím jen to,ze denní poplatek NE a ze karta je neaktivní,a probíiã
její aktivace,kterou jsem ovsem já nespustil.
No já to taky vyzkoušel. Nejdříve jsem první den večer deaktivoval SIM kartu s GSM číslem Odoriku a nevím proč, ale až s velkým zpožděním se SIM karta druhý den deaktivovala, ale naúčtoval se poplatek. Po 24 hodinách jsem měl možnost kartu aktivovat, ale opět další velké zpoždění a až třetí den se aktivovala ale v době, kdy se měla aktivovat nebyl naúčtován poplatek. Tady je to rozepsané :
1.den - ve večerních hodinách - žádost o deaktivaci SIM karty, sepnuta !
2.den - po půl noci naúčtován poplatek ale SIM karta se odpojila ze systému a číslo přestalo platit ( neeexistuje ! )
2.den - ve večerních hodinách, žádost o aktivaci SIM karty, sepnuto tlačítkem ve webovém formuláři u dané linky !
3.den - po půl noci, zobrazen stav ( probíhá aktivace SIM karty ), neúčtován denní poplatek
3.den - ve večerních hodinách, heuréka, SIM karta se přihlásila do sítě
Co ale nefunguje je SIMka, která nemá GSM číslo Odorik ale O2 a je to převedené.
Postup :
1.den - ve večerních hodinách, sepnuta deaktivace SIM.
2.den - po půl noci naúčtován poplatek, SIM karta se přestala hlásit do sítě
2.den - ve večerních hodinách, sepnuta aktivace SIM
3.den - po půl noci, neúčtován poplatek, SIM karta se ještě neregistrovala do sítě
3.den - ve večerních hodinách, SIM karta ani ve večerních hodinách se neregistrovala do sítě, při pokusu o prozvonění toho převedného čísla, automat hlásí, volané číslo neexistuje. Na webu ve webovém rozhranní stále je text (probíhá aktivace SIM karty)
Počkám do 4.dne a pak se uvidí zřejmě to souvisí s tím, že je víkend, a možná to funguje jen v pracovních dnech ? Pan Soukup by o tom mohl dát nějaké echo a informace k tomu. Nerad bych si mrazilkou nechal odejít natvrdo zmrazit přenesené číslo O2 ( ze září )
