Stránka 2 z 2

Re: Nastavení paralelního zvonění

Napsal: pon 10. lis 2014 18:18:45
od kapetr
Zdravím - jiná věc k tématu:

Také mám paral. vyzvánění a ve výpisu jsem si všiml, že ačkoli volání na jednom z čísel zvednu, tak zřejmě na ostatních (FYI vypnutém VoIP a mobilu) stále trvá vyzvánění - typicky STOVKY SEKUND.

Čekal bych (a myslím, že se to zde někde i tak uvádělo), že na nich se po zvednutí jiným vyzvánění přeruší, resp. mají-li nastaveno zpoždění, tak případně ani zvonit nezačne.

Př.: ID hovoru: 101992853/5

Díky.

Re: Nastavení paralelního zvonění

Napsal: pon 10. lis 2014 18:25:26
od xsouku04
Jo jo, o této nedokonalosti víme.
Problém není v tom, že by ty telefony opravdu tak dlouho vyzváněly, ale v tom údaji.
Hovor je totiž zapsán, až když skončí všechny hovory ze skupiny.

Re: Nastavení paralelního zvonění

Napsal: pon 10. lis 2014 18:31:02
od kapetr
Tedy fakticky platí, že zvoní jen do toho zvednutí (resp. při zpoždění nezavoní) ?
(jsem lííííínej to zkusit :-)

Re: Nastavení paralelního zvonění

Napsal: úte 11. lis 2014 8:50:01
od misa
Ano, zvoní jenom do zvednutí. Na co je však také dobré upozornit, že když se na nějakém z vyzváněcích přístrojů příchozí hovor odmítne, tak na ostatních paralelně zvonících se neodmítne a tam vyzvání do zvednutí/položení/dalšího odmítnutí.