Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Napsal: pát 07. úno 2014 10:10:38
Já tomu moc nevěřím. Upřednostňování nějaké skupiny zákazníkům je předpokládám nestandardní a většina součástí z které svoji síť skládají s tím nepočítá. A velké firmy nejsou jako Odorik, co si udělají/dodělají lecos sami. Tedy dodělávat to tam, by mohla být speciální nestandardní zakázka - tedy hodně drahé, dražší než zvýšit kapacitu pro všechny ...Pitomec píše:Když mám určitou omezenou kapacitu, tak celkem logicky upřednostním svoje zákazníky přes těmi cizími (byť i z nich jsou peníze). Už proto, že ti nespokojení nebudou otravovat mě, ale virtuála (ten to sice pak může u mě nějak reklamovat, ale je větší pravděpodobnost, že to vyšumí do prázdna). Možná se ale mýlím a T-Mobile je seriózní firma, která měří všem stejně