Stránka 2 z 2

Re: Počítač dovede mluvit srozumitelněji než většina lidí.

Napsal: úte 29. dub 2014 22:27:58
od mobilemanic
Že by konečně padl poslední důvod, proč mít ústřednu na 4smart.cz? Jestli tu bude už i IVR, tak se snad dá udělat téměř všechno, co se dá s dělat (sic s trochu větším komfortem) s Asteriskem :-)

Re: Počítač dovede mluvit srozumitelněji než většina lidí.

Napsal: stř 30. dub 2014 8:57:10
od xsouku04
mobilemanic píše:Že by konečně padl poslední důvod, proč mít ústřednu na 4smart.cz? Jestli tu bude už i IVR, tak se snad dá udělat téměř všechno, co se dá s dělat (sic s trochu větším komfortem) s Asteriskem :-)
Ano počítáme s tím, že pro naprostou většinu aplikací nebude vlastní Asterisk potřeba.
Problém je hlavně v tom, že umět dobře konfigurovat a hlídat Asterisk není nic triviálního a nelze to čekat od běžného zákazníka.

A abychom to dělali vše my, je také hodně náročné a ne příliš efektivní.
Lepší je to spravovat centrálně.