Taky ještě dualSIM, která je u VF gratis. Ale je jasný, že Odorik může nabídnou lidem pouze to, co jemu nabídne TM/GTS.Georgius píše:Bez toho se podle mne dá obejít, dávám ale v tomhle vlákně ještě jeden námět na zamyšlenou: po té, co se "rozchodil" roaming i DMS zůstává poslední Odoričí nevýhoda, která mne drží u Vodafonu: příchozí SMS na e-mail zadarmo. Umí to Vodaf, T-mobile, u O2 nevím. Ideální by to bylo nějak domluvit s T-mobile/GTS (tam mají něco jako číslo@sms.tmobile.cz nebo tak něco), náklady budou nula nula nic. Nemá Odorik možnost posílat jako operátor zadarmo (nebo za provozní náklady) informační SMS ? Vím, že bych si mohl pomocí API napsat vlastní email-to-sms, myslím dokonce, že už to tady někdo psal, ale stále se mi tak nějak nechce dát 60 Kč za 60 mailů měsíčně přeposlaných ze schránky. Kdyby to alespoň bylo za cenu odorik SIM->odorik SIM ... Je to fakt poslední handicap ...forum2008 píše:A balíčky sms, třeba 50 nebo 100 sms nebudou?
Hovor za paušál
Re: Hovor za paušál
Re: Hovor za paušál
Nevím jestli s tím bude moci Odorik něco udělat, ale takové řešení je zbytečné.Georgius píše:Nemá Odorik možnost posílat jako operátor zadarmo (nebo za provozní náklady) informační SMS ? Vím, že bych si mohl pomocí API napsat vlastní email-to-sms, myslím dokonce, že už to tady někdo psal, ale stále se mi tak nějak nechce dát 60 Kč za 60 mailů měsíčně přeposlaných ze schránky. Kdyby to alespoň bylo za cenu odorik SIM->odorik SIM ... Je to fakt poslední handicap ...
Sledování Emailu z mobilního telefonu jsem po odchodu od VF řešil pomocí nastavení emailu v mobilu:
- za využití protokolu IMAP se jedná o plnohodnotnou náhradu s minimálním finančním nákladem (cca 0,1 Kč/den při kontrole po 30min)
- shodná výdrž baterie telefonu a email si můžu hned přečíst.
- řešeno u starších telefonů SE K790 (2006 bez OS), SE VIVAZ Pro (Symbian)
Re: Hovor za paušál
Není to pro každého, existují i mobily které umí jen telefonovat. A není úplně málo lidí, kteří internet v mobilu nechtějí (nebo by neuměli) ale přitom E-mail používají.Pub.lbc píše: Nevím jestli s tím bude moci Odorik něco udělat, ale takové řešení je zbytečné.
Sledování Emailu z mobilního telefonu jsem po odchodu od VF řešil pomocí nastavení emailu v mobilu:
- za využití protokolu IMAP se jedná o plnohodnotnou náhradu s minimálním finančním nákladem (cca 0,1 Kč/den při kontrole po 30min)
- shodná výdrž baterie telefonu a email si můžu hned přečíst.
- řešeno u starších telefonů SE K790 (2006 bez OS), SE VIVAZ Pro (Symbian)
O2 tuto službu umí také, jen ta SMS je kratší. V březnu jsem od nich odešel tak nevím přesně, myslím že posílali asi 60 znaků. Na upozornění o co jde to ale skoro vždy stačilo.
Bez možnosti poslat zdarma upozornění "přišel E-mail" bych také tarif nechtěl. Internet v mobilu nechci a kupovat kvůli tomu nový mobil také ne.
Re: Hovor za paušál
Balíčky jsou pro balíky, kdo má rád balíčky nechť zůstane u naší velké trojky (tam se baví vymýšlením "výhodných" balíčků) nevím co je na tom složité pochopit, že nejjednodušší a nejelegantnější je jedna sazba za minutu s férovým účtování po vteřinách - vidím že několikaletá reklamní masáž velké trojky zanechala na některých nesmazatelnou stopu
Re: Hovor za paušál
Už výše psali, že takové věci zbytečně komplikují vyúčtování, takže tohle asi neprojde.JPT píše:Místo balíčků (když nemá rád Odorik balíčky) by to mohl udělat stylem, že po každé určité provolané minutě/poslané SMS (třeba 20, 50, 100) by se vždycky snížila cena dalších minut/SMS. Např 20min=1.39kč / 50 min=1.29kč / 100min=1.19kč
Mě se to také nelíbí.
(Ale uznávám, že mi do toho nic není když simku Odorik nevyužívám.)
Re: Hovor za paušál
No já jsem tam schválně psal dalších minut a ne zpětně všech minut a tak by se to dalo určitě jednoduše nastavit a je to stejně výhodné pro všechny.
Re: Hovor za paušál
No je otázka, jestli by se něco takového Odorikovi vůbec vyplatilo. Nenapadlo Vás třeba, že od GTS dostávají minutu hovoru pro všechny zákazníky třeba za 1,39 Kč (nebo nějakou jinou částku - ale fixní) - a je naprosto jedno, kolik který z těch zákazníků provolá?
Mně osobně nějaké balíčkování taky přijde na hlavu a je to přesně ten důvod, proč teď odcházím od Vodafonu. Prostě nejsou schopní mi nabídnout nic normálního. Říkal jsem jim na retenčním oddělení už víckrát, že je tu několik operátorů, kde měsíčně nebudu platit skoro nic (nebo tu dvacku) a volat budu za 1,5-2 Kč za minutu. Že od nich chci něco podobného, jinak že jdu pryč. A co mi nabízí? Pořád nějaké idiotské balíčky. S 20 minutami měsíčně, se 100 minutami měsíčně... Sice třeba s tím, že na ten "balíček" mi dají slevu 50 nebo 75 %, ale taky po provolání toho "balíčku" bych třeba volal za 5,5 Kč na minutu nebo za nějakou podobně nesmyslnou cenu... Fakt nechápu. Odorik pro mě bude výhodnější a účtování mi přijde naprosto transparentní...
Mně osobně nějaké balíčkování taky přijde na hlavu a je to přesně ten důvod, proč teď odcházím od Vodafonu. Prostě nejsou schopní mi nabídnout nic normálního. Říkal jsem jim na retenčním oddělení už víckrát, že je tu několik operátorů, kde měsíčně nebudu platit skoro nic (nebo tu dvacku) a volat budu za 1,5-2 Kč za minutu. Že od nich chci něco podobného, jinak že jdu pryč. A co mi nabízí? Pořád nějaké idiotské balíčky. S 20 minutami měsíčně, se 100 minutami měsíčně... Sice třeba s tím, že na ten "balíček" mi dají slevu 50 nebo 75 %, ale taky po provolání toho "balíčku" bych třeba volal za 5,5 Kč na minutu nebo za nějakou podobně nesmyslnou cenu... Fakt nechápu. Odorik pro mě bude výhodnější a účtování mi přijde naprosto transparentní...
Re: Hovor za paušál
Pane Soukupe,xsouku04 píše:Balíčkování se chceme pokud možno vyhnout. Jen to zbytečně komplikuje.
Možná bychom ale mohli nabídnout nějaké pro hodně volající. 100 200 a 300 volných minut do všech sítí
+ neomezené volání v síti Odorik. Zatím si ale počkáme až ostatní vyladí chyby a jak přesně balíčky fungují a účtují se.
Balíčky jsou u operátorů oblíbené hlavně z následujících důvodů:
- často se stane, že zákazník nevyužije celý balíček nebo balíček přetáhne
- z balíčku se často odečítají i minuty v sítí, které by byly jinak výrazně levnější
- často má zákazník nastaven jiný balíček, než který je pro něj nejvýhodnější, nebo provolá různé částky různý měsíc a balíčky obecně pro něj nejsou vhodné
Takovou hru nemá smysl se zákazníky hrát, protože to dělají všichni ostatní a naši zákazníci oceňují, že to neděláme.
Navíc to zbytečně komplikuje účtování. Máme spousty jiné práce, než lidem na infolince vysvětlovat, jaký je rozdíl mezi jednotlivými balíčky, jak přecházet a pod.
Balíček tedy budeme nabízet, jen pokud máme balíčkovou velkoobchodní nabídku, která stojí za to, abychom ji umožnili využít i koncovým zákazníkům. Jinak nikoli.
prevedl jsem k Odoriku vsechny sve zname, prosim nestante se hlasnou troubou T-mobilu a jeho praktik, kvuli tomu a jejich chovani jsem uz pres 2 roky u Vas.
3000 minut je beznemu cloveku k nicemu - je to spis zotroceni nez svoboda.
Nerikam, ze 100 minut do vsech siti by se mi za 69 Kc nelibilo(ale za tuto cenu to nenabidnou a bezne tolik neprovolam).
Radeji vezmu ferovou klesajici cenu za minutove volani, treba ten pokles pred mesicem.
Nebo kdyz uz, tak proste strop na platbu do vsech siti(treba limitovan treba 300 minutami) za 300,-, protoze me ceka mozna podnikani.
Rekl bych ze zakladem je nenechat si vnutit modely co nabizi, ale prijit s vlastnimi. Znate prece chovani svych zakazniku lepe, nez GTS.
Jako mezeru stale vidim mobilni internet(hlavne nizsi cena za 500MB+ 150,- bych videl jako odpovidajici), zbytek je fajn.
Dekuji
Re: Hovor za paušál
Nechápu ten útočný tón.
Nechápu ani ty dva roky, když Odorik je virtuál sotva rok.
Nechápu ani ty dva roky, když Odorik je virtuál sotva rok.
Re: Hovor za paušál
Jo napadlo. Proto jsem tam psal "např.". A taky to tak vypadalo líp. Kdyby se každé slevnilo jen o haléř, tak by to asi moc nelákalo.MaT píše:No je otázka, jestli by se něco takového Odorikovi vůbec vyplatilo. Nenapadlo Vás třeba, že od GTS dostávají minutu hovoru pro všechny zákazníky třeba za 1,39 Kč (nebo nějakou jinou částku - ale fixní) - a je naprosto jedno, kolik který z těch zákazníků provolá?
.
.
.
Říkal jsem jim na retenčním oddělení už víckrát, že je tu několik operátorů, kde měsíčně nebudu platit skoro nic (nebo tu dvacku) a volat budu za 1,5-2 Kč za minutu. Že od nich chci něco podobného, jinak že jdu pryč. A co mi nabízí? Pořád nějaké idiotské balíčky
Já jsem jim taky říkal o tom za kolik bych volal a SMSkoval jinde, ale jim je to asi uplně jedno. Možná až se ty odchody a menší tržby projeví na nějakém grafu a potom co propustí hodně zaměstnanců a pořád se to nebude lepšit, tak možná pak začnou nabízet něco trochu podobné tomu kam chce člověk odejít.