
Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nule?
-
- Příspěvky: 487
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
Já hlavně nechápu, proč to tam cpou, když uživatel kredit ještě má...?! Tak snad poslední záchranu budu potřebovat až mi kredit dojde a ne předtím...? Nabednu 

Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
No, jestliže "půjčí" 50 Kč a 5 Kč, tedy 10 %, si vezme třeba druhý den zpět, tak si spočítejte úrok či RPSNmobilemanic píše:Já hlavně nechápu, proč to tam cpou, když uživatel kredit ještě má...?! Tak snad poslední záchranu budu potřebovat až mi kredit dojde a ne předtím...? Nabednu

-
- Příspěvky: 1025
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
A ta jejich nová službička je i na nových vodafone předplacenkách ? Rád bych to otestoval, ale jestli je to na starých předplacenkách, tak mám smůlu 

- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8537
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
Na Oskartě ne.helmut.niederman píše:A ta jejich nová službička je i na nových vodafone předplacenkách ? Rád bych to otestoval, ale jestli je to na starých předplacenkách, tak mám smůlu

Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
Půlhodina mletí nesmyslů to snad nebude...Dollphinka píše:...upřímně řečeno, když posloucháte tu jejich automatickou nabídku "KPZ" v době, kdy nutně potřebujete zavolat, víte, že máte dostatečný kredit (např. 40 Kč) a ono Vám to půl hodiny mele do ucha nesmysly.....to člověku dojde trpělivost a hlavně přestane chápat smysl sdělení (a to jsem rodilá Češka, být cizinec, nechápu už vůbec). Po vyslechnutí jejich nabídky stejně zmáčknete jakékoliv tlačítko, protože Vám řeknou, že se jinak nikam nedovoláte a tím aktivujete službu KPZ. Tudíž se ptám, jak mohu jejich nabídku odmítnout, vypnout sdělení apod.?

Text tzv. SOS SMS (který byl až příliš srdceryvný a zpovykaný) nakonec také upravili do neutrálnější podoby, patrně na základě zpětné vazby od zákazníků.
Tak jak víte, že to mele půl hodiny nesmysly a nejde to utnout? (rýp, drc drc)Dollphinka píše: Já osobně Vodafone předplacenku nemám, nemohu vyzkoušet. Znáte někdo přesný postup?

VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
Už jsem to na jedné předplacence určené k zahození použil k "vydojení", ale hlášku si bohužel nepamatuji (a opakovat to nebudu).xsouku04 píše:No já si myslím, že je to prostě tak, že člověk si to, ať chce nebo nechce, musí vždy vyslechnout a nic nemačkat, poté bude spojen. Na to, že to může někoho zmást, nebo někomu dokonce lézt na nervy, u Vodafonu nejspíš nepomysleli.
Stejně by mě ale zajímalo přesné znění té hlášky, abychom mohli posoudit, jak moc je zavádějící. Pokud někdo máte ještě předplacenku od Vodafone.
Každopádně to nebylo nic pro mne matoucího, ale je nutno přihlédnout k tomu, že jsem dopředu o situaci s KPZ věděl, hlášku čekal a byl připraven službu využít, ne ji odmítnout.
Pozitivní informace: na rozdíl od podobné služby u O2 lze dlužný kredit použít i k úhradě premium SMS (např. SMS jízdenka). Pokud jde o DMS, audiotext a různé "odrblinky", tak nemám zkušenost.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
- Dollphinka
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 24. úno 2014 14:23:31
Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
Samozřejmě půl hodinou přeháním, ale když Vám něco nabízí 2 minuty v době, kdy si chcete zavolat, tak Vás to přeci vytočí.5uch píše:Půlhodina mletí nesmyslů to snad nebude...Pokud jde délku hlášky a agresivitu vnucování služby, je třeba tlačit na VF (a ne zde), aby s tím VF něco udělal.
Text tzv. SOS SMS (který byl až příliš srdceryvný a zpovykaný) nakonec také upravili do neutrálnější podoby, patrně na základě zpětné vazby od zákazníků.

Dollphinka píše: Já osobně Vodafone předplacenku nemám, nemohu vyzkoušet. Znáte někdo přesný postup?
Takže jim názorně ukáži, jak mají prozvonit Odorik a byla jsem překvapená VF hláškou "Nemáte dostatečný kredit.... Máte 45,-Kč......bla bla bla." Odhaduji délku hlášky na 2 minuty a možná i méně. Každopádně je to velké zdržení. Většina cizinců vůbec netušila, co jim to říká, dají si telefon od ucha a čekají. Poté samozřejmě neví, co mají udělat. Když skončí hláška, tak mačkají tlačítka, půjčí si peníze a dovolají se.5uch píše:Tak jak víte, že to mele půl hodiny nesmysly a nejde to utnout? (rýp, drc drc)
Výhodný business pro VF

Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
Už rozumím...Dollphinka píše: Takže jim názorně ukáži, jak mají prozvonit Odorik a byla jsem překvapená VF hláškou "Nemáte dostatečný kredit.... Máte 45,-Kč......bla bla bla." Odhaduji délku hlášky na 2 minuty a možná i méně. Každopádně je to velké zdržení. Většina cizinců vůbec netušila, co jim to říká, dají si telefon od ucha a čekají. Poté samozřejmě neví, co mají udělat. Když skončí hláška, tak mačkají tlačítka, půjčí si peníze a dovolají se.
Výhodný business pro VF
Ale pokud se nepletu, ta hláška o nízkém kreditu tam byla i dříve (nevím, zda se pouštěla při kreditu pod 50 Kč, nebo až při ještě nižším).
Ale to byla určitě kratší a hlavně - nebyla tam ta interaktivita.
Správné řešení by bylo:
- hned v úvodu s oznámením stavu kreditu dát možnost zbytek hlášky přeskočit (klávesou)
- nebo dát možnost si vyslechnout info o podmínkách půjčky (jiná klávesa). Potvrzení půjčky řešit v hlasovém automatu až po potvrzení zájmu
- bez stisku klávesy se nic nepůjčuje a provede se hovor.
Celé by se to mělo vejít do půl minuty.
Nebo:
- při poklesu kreditu zaslat jednorázově SMS s informací "jak na to".
Pokud jde o jazyk automatických hlášek - mám za to, že i to jde nastavit v samoobsluze (do angličtiny), kdo by to ale dělal, že.
Je to schované v samoobsluze -> výdaje pod kontrolou -> nastavení vyúčtování. Zda to ovlivní i plechovou hubu si nejsem jistý, ale podle logiky věci by mělo.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
- Dollphinka
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 24. úno 2014 14:23:31
Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
Ano, hláška byla vždy (bylo to méně než 50 Kč), byla kratší a jak říkáte, nebyla interaktivní. Možná VF hlášku již upravil, naposledy mi připadala trochu kratší, ale opět jsem neměla možnost doposlouchat ji celou. Předpokládám, že lze volat i bez zapůjčení kreditu, ale to pochopí jen česky mluvící člověk.5uch píše: Už rozumím...
Ale pokud se nepletu, ta hláška o nízkém kreditu tam byla i dříve (nevím, zda se pouštěla při kreditu pod 50 Kč, nebo až při ještě nižším).
Ale to byla určitě kratší a hlavně - nebyla tam ta interaktivita.
Správné řešení by bylo:
- hned v úvodu s oznámením stavu kreditu dát možnost zbytek hlášky přeskočit (klávesou)
- nebo dát možnost si vyslechnout info o podmínkách půjčky (jiná klávesa). Potvrzení půjčky řešit v hlasovém automatu až po potvrzení zájmu
- bez stisku klávesy se nic nepůjčuje a provede se hovor.
Celé by se to mělo vejít do půl minuty.
Nebo:
- při poklesu kreditu zaslat jednorázově SMS s informací "jak na to".
Pokud jde o jazyk automatických hlášek - mám za to, že i to jde nastavit v samoobsluze (do angličtiny), kdo by to ale dělal, že.
Je to schované v samoobsluze -> výdaje pod kontrolou -> nastavení vyúčtování. Zda to ovlivní i plechovou hubu si nejsem jistý, ale podle logiky věci by mělo.
Souhlasím s Vaším návrhem správného řešení. To bychom ovšem po VF z jejich vlastní iniciativy chtěli moc a bylo by to pro ně kontraproduktivní

Ano, jazyk hlášek lze určitě změnit v Samoobluze, ale většina zákazníků, kteří s tímto problémem přijdou, jsou rusky mluvící a vůbec nemají tušení, že mají VF Samoobsluhu. A nejsem si jistá, zda je v nabídce i ruský jazyk kromě anglického. Každopádně Samoobsluhu jim zakládat nebudu, to je radši naučím nepůjčovat si kredit, až konečně někdo napíše návod, jak na VF a jejich novou KPZ

Re: Vodafone předplacenka - není možné provolat kredit k nul
Pokud vím, jako jazyk samoobsluhy a hlášek se nabízí jen čeština a angličtina.Dollphinka píše: Ano, jazyk hlášek lze určitě změnit v Samoobluze, ale většina zákazníků, kteří s tímto problémem přijdou, jsou rusky mluvící a vůbec nemají tušení, že mají VF Samoobsluhu. A nejsem si jistá, zda je v nabídce i ruský jazyk kromě anglického. Každopádně Samoobsluhu jim zakládat nebudu, to je radši naučím nepůjčovat si kredit, až konečně někdo napíše návod, jak na VF a jejich novou KPZ
Možná by měl VF zapřemýšlet o té ruštině a také vietnamštině.

Na druhou stranu je otázka, zda by se to vyplatilo. Máte nejspíš pravdu v tom, že to spousta lidí neřeší. Cizinci s krátkodobým pobytem se tím otravovat nebudou a možná ani ti s tím dlouhodobým.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba