Pitomec píše:Dnes objednána jízdenka prozvoněním a nic (ID 112420304), ovšem za čtvrt hodiny opět prozvonění (ID 112423382) a jízdenka už normálně došla. Nemůže to mít nějakou souvislost s tím, že v prvním případě to prozvonění trvalo 16 sekund, zatímco ve druhém případě jenom 8 sekund? Samozřejmě můžu podat reklamaci na provozovatele SMS jízdenek, ale potřebuju mít 100% jistotu, že je chyba opravdu u něho a ne někde jinde.
Ano, rozdíl tam je. V prvním případě 112420304 jste si vyslechl jejich matoucí hlášku "Váš požadavek na objednání se zpracovává", poté jste dále čekal, až vás odmítli po devíti vteřinách pomocí SIP/2.0 487 Request Terminated, dále naše ústředna ještě dále četla hlášku "hovor se nepodařilo spojit".
Ve druhém případě Vás odmítli pomocí SIP/2.0 487 Request Terminated už po pěti vteřinách a Odorik poté přehrál opět svoji hlášku hovor se nepodařilo spojit.
Z pohledu Odoriku jsou oba hovory stejné jen s tím rozdílem, že v jednom bylo déle ticho před odmítnutím hovoru.
Pokud už vám jednou přečetli hlášku, že požadavek se zpracovává, měli vám rozhodně SMS jízdenku zaslat.
Nebo alespoň SMS omluvu, že to mají oni nebo T-mobile zrovna rozbité.
Ostatně kdyby nebyli tak arogantní, mohli by místo nesmyslného odmítání hovoru rovnou říci, jestli objednání bylo úspěšné nebo nikoli a to klidně opakovat až do omrzení končící s výzvou na zavěšení.
Také si myslím, že by bylo rozumné, aby objednanou jízdenku poslali vždy ihned. Bez umělého zdržení. S tím ale že začne platit až za tři minuty od zakoupení. Pokud by revizor zkontroloval onu jízdenku (onen kód) v době, kdy jízdenka ještě neplatí, byl by o tom přece jednoznačný důkaz právě na serveru, pomocí kterého to kontroluje. A tomu by hold musely jít dobře hodiny. Tedy hádky o tom, komu jdou špatně hodiny by byly bezpředmětné.
Vymýšlela to prostě banda arogantních tupounů. Při této nespolehlivosti je to zajímavé jen jako způsob jak se zbavit nadbytečného kreditu u předplacenek, které zákazníka nutí pravidelně dobíjet. A to Odorik není.
Prostě jim to dobře nefunguje a jsou příliš zamyšlení do sebe, než aby si to spravili.
Mám nyní potvrzen obdobný případ z neděle 14. února. Rozdíl byl ale v tom, že se prozvánělo ze simkarty Vodafone. Dotyčný si objednal prozvoněním jednu SMS jízdenku pro jednu osobu, poté co SMS jízdenka úspěšně došla, si objednal ještě druhou pro další osobu. Ale bezdůvodně nic nepřišlo. A poté bohužel již v autobuse objednal znovu a teprve poté SMS jízdenka přišla úspěšně.