Re: Neomezené volání Vodafon - čtyři sim za 1499 Kč/měsíc
Napsal: pon 30. bře 2015 15:57:55
No ještě bych chtěl upřesnit, že v podstatě existují dva úplně různé druhy hovorů.
1)
Potřebuji někomu zavolat a něco s ním domluvit - sjednat schůzku, něco konkrétního se zeptat, objednat se a pod. Zde nemá smysl, abych si mobil půjčoval. Hovory jsou ale obvykle krátké, tedy minutová sazba mne nemusí tolik trápit.
2)
Jiný typ hovoru je, když se nudím - mám volno - druhý taky a chci si s někým půl hodiny nebo déle o něčem, co nehoří, prostě pokecat. Zde nevadí, když volám z jiného nebo dokonce půjčeného čísla, nechám se spojit přes zpětné volání, nebo si dokonce kvůli tomu pustím počítač (typicky uživatel Skypu), nebo dokonce někoho požádám, aby mne spojil zdarma přes konferenci. Mám dost času to volanému vysvětlit, proč zrovna volám z jiného čísla a mimo jiné pokecat i o jiných věcech. Že by tedy volal nazpátek na špatné číslo nehrozí. Možná úspora u těchto typu hovorů je mnohonásobně vyšší, tedy mám větší motivaci.
Jsou lidi, co téměř nemají hovory typu 2) a jsou lidi kteří mají hlavně hovory typu 2). Já osobně mívám hovory obou typů, ale odchozí hovory typu 2 dělám v podstatě výhradně doma/v kanceláři přes VoIP a vyhovuje mi to.
Tedy na běžný hovor nemá smysl si půjčovat něčí mobil, ale o víkendu si půjčit taťkův a to třeba i služební mobil na dlouhý odpolední pokec - to může být docela dobrý nápad a znamenat značnou úsporu.
Na konference jsem naučil svoji mámu, která dlouze vykecává s tetou, babičkou a sestrou. Aby měly všechny neomezené volání, by ale u nich byl naprosto nevyužitý luxus. "Neomezené volání" je pro ně jen 3000 minut v síti Odorik za 110 Kč/měsíc v rámci Odorik, které ani při využívání konferenčních hovorů nespotřebují.
Chce to ale trošku osvětu, často je totiž ve třech nebo čtyřech lepší zábava než ve dvou.
1)
Potřebuji někomu zavolat a něco s ním domluvit - sjednat schůzku, něco konkrétního se zeptat, objednat se a pod. Zde nemá smysl, abych si mobil půjčoval. Hovory jsou ale obvykle krátké, tedy minutová sazba mne nemusí tolik trápit.
2)
Jiný typ hovoru je, když se nudím - mám volno - druhý taky a chci si s někým půl hodiny nebo déle o něčem, co nehoří, prostě pokecat. Zde nevadí, když volám z jiného nebo dokonce půjčeného čísla, nechám se spojit přes zpětné volání, nebo si dokonce kvůli tomu pustím počítač (typicky uživatel Skypu), nebo dokonce někoho požádám, aby mne spojil zdarma přes konferenci. Mám dost času to volanému vysvětlit, proč zrovna volám z jiného čísla a mimo jiné pokecat i o jiných věcech. Že by tedy volal nazpátek na špatné číslo nehrozí. Možná úspora u těchto typu hovorů je mnohonásobně vyšší, tedy mám větší motivaci.
Jsou lidi, co téměř nemají hovory typu 2) a jsou lidi kteří mají hlavně hovory typu 2). Já osobně mívám hovory obou typů, ale odchozí hovory typu 2 dělám v podstatě výhradně doma/v kanceláři přes VoIP a vyhovuje mi to.
Tedy na běžný hovor nemá smysl si půjčovat něčí mobil, ale o víkendu si půjčit taťkův a to třeba i služební mobil na dlouhý odpolední pokec - to může být docela dobrý nápad a znamenat značnou úsporu.
Na konference jsem naučil svoji mámu, která dlouze vykecává s tetou, babičkou a sestrou. Aby měly všechny neomezené volání, by ale u nich byl naprosto nevyužitý luxus. "Neomezené volání" je pro ně jen 3000 minut v síti Odorik za 110 Kč/měsíc v rámci Odorik, které ani při využívání konferenčních hovorů nespotřebují.
Chce to ale trošku osvětu, často je totiž ve třech nebo čtyřech lepší zábava než ve dvou.